Forum o marketingu :: Logistyka w sklepie internetowym
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Dystrybucja » Jak dystrybuować produkt » Logistyka w sklepie internetowym

Logistyka w sklepie internetowym
Autor Wiadomość

Johny67 
Użytkownik

Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 211
Skąd: szczecin

Wysłany: Wto Kwi 05, 2016 11:20 pm   

Zależy jaki profil sklepu. Opakowania mogą wystarczyć zwykłe np. worki. Z kolei na sprzęt elektroniczny dobre są do pakowania http://hitecfilm.com/worki-esd/
   
 
 

komar 
Użytkownik

Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 77
Skąd: Rzeszów

Wysłany: Nie Maj 08, 2016 7:45 pm   

Jeżeli chodzi o sklep internetowy to dużo pomaga zautomatyzowana wysyłka powiadomień SMS, dzięki temu można zaoszczędzić sporo czasu na odpisywaniu na e-maile. Moim zdaniem sprawny kontakt z klientem jest kluczowy. Jeżeli ktoś z Was byłby zainteresowany, rzućcie okiem na platformę https://serwersms.pl to zautomatyzowane rozwiązanie.
   
 
 

Respirator T-32
Użytkownik

Wiek: 47
Dołączył: 27 Maj 2016
Posty: 11
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią Maj 27, 2016 9:11 am   

Zależy od CMSa, ale generalnie większość ma dostępne integracje z kurierami. Raczej śmiało można powiedzieć, że z tym rzadko są problemy.
_________________
http://www.s-net.pl/dla-b...p-do-internetu/
   
 
 

maciejj862 
Użytkownik

Wiek: 31
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 48
Skąd: Polska

Wysłany: Czw Cze 09, 2016 11:42 am   

Przede wszystkim potrzebny jest odpowiednio duży magazyn, z niezbędnym wyposażeniem, w tym do transportu towarów, jak palety, pojemniki, czy takie skrzynie http://skrzyniedrewniane....ansportowe.html, oraz środkami transportu, jak wózki widłowe. Co do transportu, to wysyłka kurierem jest najlepszym rozwiązaniem - warto podpisać wtedy z firmą kurierska jakąś długoterminową umowę.
   
 
 

anulla
Użytkownik

Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 42
Skąd: polska

Wysłany: Pią Lip 22, 2016 11:40 pm   

Ja mam mały sklep internetowy i nie mam problemu z logistyką. Mieszkam w Poznaniu i mam tutaj do dyspozycji takie magazyny do wynajęcia http://www.kangu24.com/ . Aktualnie zajmuję dwa boksy i mam do nich bezproblemowy dostęp przez całą dobę. Także jak muszę przyszykować paczki, mogę robić to o każdej godzinie
   
 
 

Adam76
Użytkownik

Dołączył: 04 Lip 2016
Posty: 133
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Wrz 05, 2016 9:44 pm   

Warto zadbać o wszelkie aspekty, które mogą wchodzić w grę w tym temacie. Akurat jesli chodzi o duże hale, to dobrze, gdyby do ich produkcji została wykorzystana ścienna płyta warstwowa. Dzięki temu zostanie zastosowana odpowiednia izolacja termiczna i akustyczna, co bardzo przełoży się na komfort jej użytkowania.
   
 
 

komar 
Użytkownik

Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 77
Skąd: Rzeszów

Wysłany: Czw Wrz 22, 2016 2:51 am   

W przypadku prowadzenia sklepu internetowego ważna jest sprawna komunikacja z klientem. Sprawdźcie sobie https://serwersms.pl - taka platforma umożliwia wysyłkę wiadomości sms, można je wykorzystać do informowania klientów o statusie zamówienia. System daje także możliwość utworzenia kampanii. Do wyboru są różne pakiety.
   
 
 

bartekk90 
Użytkownik

Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 72
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Lis 21, 2016 12:17 pm   

Uważam, że warto rozważyć zlecenie zadań związanych z logistyką zewnętrznym podmiotom - pozwala to m.in. na zmniejszenie kosztów i zwiększenie efektywności. Zajrzyjcie na http://e-logistics.pl/e-commerce - zajmują się obsługą e-sklepów, głównie w kwestiach logistycznych.
   
 
 

kamiiil 
Użytkownik

Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 118
Skąd: Szczecin

Wysłany: Pią Lis 25, 2016 10:57 pm   

Można zlecać takie działania na zewnątrz, Wiele firm tak robi np. sporo sklepów online. Może to przyjąć formę np. korzystania z brokerów kurierskich http://krajowy.biz/firma,globportcom
   
 
 

Tomasz96
Użytkownik

Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 142
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią Gru 02, 2016 1:33 pm   

Faktycznie, nawet w takich sklepach trzeba zadbać o wiele aspektów. Jesli będziecie budować magazyn, to mogę Wam doradzić, że nie ma większego sensu załatwiać tego wszystkiego samemu, tylko lepiej znaleźć fachową firmę, która obejmie generalne wykonawstwo nad całym projektem. Dzięki temu będziecie mieć pewność, że wszystko będzie wyglądało tak, jak wyglądać powinno.
   
 
 

marian21
Użytkownik

Dołączył: 02 Sty 2017
Posty: 1
Skąd: Szczecin

Wysłany: Pon Sty 02, 2017 8:25 pm   

Felix napisał/a:
Ja od początku istnienia firmy (krótko, trochę ponad rok) korzystam z usług Yousend. Przesyłki są dostarczane na czas i do tej pory nie miałem żadnych problemów. Z usług innych firm nie korzystałem, więc nie mam porównania. Ta jest OK :wink:


Również ich polecam
_________________
http://optykswider.pl/nas...rawy-okularowe/
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing