Forum o marketingu :: Spotkania biznesowe w wynajmowanym biurze
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Personel, zasoby ludzkie, HR » Zarządzanie ludźmi » Spotkania biznesowe w wynajmowanym biurze

Spotkania biznesowe w wynajmowanym biurze
Autor Wiadomość

anetta
Użytkownik


Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 37
Skąd: Rzeszów/Warszawa

Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 1:20 pm   Spotkania biznesowe w wynajmowanym biurze

Tak jak w temacie, zastanawiam się nad wynajmem małego biura/salki konferencyjnej na 6 osób. Nie mam firmy w Warszawie, a koniecznie muszę zorganizować tam spotkanie. Myślicie, że to dobry pomysł? Taki wynajem na godziny? Nie chcę wynajmować dużej sali na cały dzień, bo jest mi ona po prostu niepotrzebna. Myślałam nad salą z oferty http://saleszkoleniowe.biz/, może ktoś z Was korzystał już z sal należących do nich? :wink:
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing