Forum o marketingu :: szkolenia w firmach
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Personel, zasoby ludzkie, HR » Zarządzanie ludźmi » szkolenia w firmach

szkolenia w firmach
Autor Wiadomość

nikki
Użytkownik

Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 122
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Sob Maj 31, 2014 7:02 pm   

Szkolenia to bardzo ważna rzecz, ale trzeba to dobrze przemyśleć i zorganizować.
Podstawowa sprawa to jakich kompetencji potrzebuje, czy chcę inwestować w pracowników, jesli szkolenie nie jest tanie jak np. Szkolenia ISO: http://www.incert.pl/szkolenia
aczkolwiek bardzo przydatne i konkretnie podnoszące kwalifikację :)

To można pokusić się o lojalkę, myślę, że jest to uczciwe rozwiązanie dla obu stron :)

dodatkowo warto takie decyzje poprzedzić obiektywnym audytem, by sprawdzić co mamy i czego ewentualnie nam brakuje :) tyle w pięknej teorii praktyka zapewne trochę trudniejsza jest ;)
   
 
 

Maraczek
Użytkownik

Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 34
Skąd: Wrocław

Wysłany: Sro Cze 18, 2014 9:46 am   

Tak na pewno szkolenia pozwalają podnosić kwalifikacje pracowników. Do restauracji można zrobić szkolenia na kelnera, barmana tu - www. Ułatwi to pracę.
   
 
 

daniel87 
Użytkownik

Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 7
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią Lip 11, 2014 10:55 am   

MOim zdaniem bardzo ważne są szkolenia okresowe z zakresu BHP. U mnie takie szkolenia organizuje firma z Warszawy http://www.delphi.edu.pl/ i jesteśmy bardzo zadowoleni z ich usług. Wiem, że w swoje ofercie posiadają również inne szkolenia, m.in dla pracowników, którzy pracują w jednej pozycji - chodzi tu głównie o poprawę sylwetki. Ciekawa sprawa i przyznam, że zastanawiam się nad takim urozmaiceniem dla swoich pracowników - warto zadbać o ich zdrowie.
   
 
 

monika_warszawa
Użytkownik

Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 99
Skąd: warszawa

Wysłany: Wto Lip 22, 2014 9:39 am   

szkolenia są bardzo ważne, ale nie lubię takich szkoleń gdzie przez 3 dni się siedzi i słucha. To nie wnosi wiele do wiedzy i umiejętności bo wszyscy znudzeni. W mojej firmie szkolenia organizowała agencja Power :) mieliśmy szkolenia połączone z integracją. Ciekawie i pożytecznie ;) dwie pieczenie na jednym ogniu nam się udało załatwić ;) i jeśli kolejny raz będziemy chcieli coś takiego organizować to na pewno do nich się zwrócimy o pomoc ;)
   
 
 

promotor
Użytkownik


Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 88
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto Sie 12, 2014 11:44 am   

W obecnych czasach podstawą jest niekiedy język angielski. Czy nie sądzicie,ze warto byłoby zainwestować w szkolenie angielskiego w biznesie dla swoich pracowników? Aktualnie wiele firm organizuje takie dojazdowe szkolenia, jak na przykład ta: http://www.dabrowa-gornicza.mobileenglish.pl . Działa ona na terenie całej Polski tak więc proponuję zorientować się czy mają oni swoją placówkę również w Waszej okolicy.
Szkoła ma bardzo duże doświadczenie. Sami decydujecie równiez jak liczna będzie grupa ( im mniejsza tym proces nauczania jest skuteczniejszy ale pewnie to już wiecie).
   
 
 

WZapala 
Użytkownik

Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 25
Skąd: Poznan

Wysłany: Sro Sie 20, 2014 9:03 am   

Organizując szkolenia nie można pozwolić na to, aby było to po prostu szkolenie dla samego szkolenia. By je odbębnić i tyle, a musi być zaplanowane i przemyślane. Dobrą ofertą są przykładowo te szkolenia sprzedażowe oferowane przez firmę 4change. Dostosowywane są one pod konkretne oczekiwania klienta, dzięki czemu zwiększa się zdecydowanie ich skuteczność.
   
 
 

Berek 
Użytkownik

Dołączyła: 08 Lut 2013
Posty: 103
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sro Sie 20, 2014 10:23 am   

Zgadzam się z przedmówcą. Moim zdaniem firmy powinny inwestować w szkolenia e-learningowe dla pracowników, które są wygodną i efektywną formą szkolenia. Pracodawcy mają możliwość monitorowania efektów szkoleniowych pracowników, którzy mogą korzystać z kursy w dowolnym czasie i miejscu. Ponadto platforma z kursem zawiera dodatkowe pliki multimedialne i materiały pomocne w nauce i przyswajaniu wiedzy. U mnie w firmie wykorzystujemy E-kursy . Jest to także oszczędność, ponieważ nie ma już potrzeby organizowania szkoleń wyjazdowych.
   
 
 

Igorski 
Użytkownik

Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2014
Posty: 6
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 11:20 am   

Szkolenia są dobre pod wieloma względami. W zależności od branży oczywiście, ale oprócz suchej wiedzy i kwestii rozwoju i lepszego "samopoczucia zawodowego", że tak to nazwę, szkolenia w niektórych branżach "przywołują" dobre pomysły i kreatywne podejście. Czasem może to również doprowadzić to zmiany kierunku działalności firmy, kreatywność ludzka jest nieoceniona a szkolenie może być dobrym bodźcem.
_________________
Igor Marketero
   
 
 

agnieszka545
Użytkownik

Dołączył: 14 Wrz 2014
Posty: 2
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie Wrz 14, 2014 1:08 pm   

są przydatne
   
 
 

DobryJan 
Użytkownik


Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 20
Skąd: Szczecin

Wysłany: Wto Paź 14, 2014 9:39 am   

Szkolenia są zawsze dobrą inwestycją, bo to dobrzy pracownicy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę przynoszą zyski firmie, a ci niedostatecznie poinformowani mogą przynieść jej szkody. Spośród licznej oferty szkoleń zawsze warto wybrać te, które pasują do branży, w jakiej się poruszamy. Np. podstawą jest zawsze szkolenie BHP, ale jeśli działamy w branży informatycznej, dobrze jest zainwestować w szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych (wiem z własnego doświadczenia). Ciekawą ofertę ma tutaj na przykład taka firma: http://coach-inc.pl/index.php/szkolenia-otwarte , jeśli cię to interesuje. Ale oczywiście sam musisz zdecydować, jaki typ szkoleń jest najlepszy w twoim przypadku.
   
 
 

Zuzanna_mir
Użytkownik

Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 20
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią Paź 24, 2014 1:28 pm   

Zgadzam się - szkolenia to podstawa, jeśli zależy nam na wykwalifikowanej kadrze pracowników. Również uważam, że należy szukać szkoleń, które będą dostosowane do danej branży. Dajmy na to, dla pracowników z branży lotniczej najlepsze będą szkolenia techniczne np. http://www.szkolenia.innp...ia-techniczne-/ , które pozwolą im zdobyć wiedzę i umiejętności z danego zakresu.
   
 
 

szurny
Użytkownik

Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 230
Skąd: wadowice

Wysłany: Nie Paź 26, 2014 1:31 am   

Zależy też przez kogo są prowadzone i ile trwają :)
   
 
 

Berek 
Użytkownik

Dołączyła: 08 Lut 2013
Posty: 103
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sro Paź 29, 2014 11:50 am   

Zgadzam się ze słowami poprzednika. U nas w firmie ostatnio wpadł pomysł zorganizowania audytu z języka angielskiego http://www.berlitz.pl/pl/...audyt_jezykowy/ . To również ciekawa forma pozwalająca na rozwój pracowników i poprawianie ich umiejętności.
   
 
 

ramona.daminska
Użytkownik

Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sro Lis 12, 2014 7:05 pm   

NO my zawsze w naszej firmie mamy wynajęte sale konferencyjne, są bardzo dobrze zorganizowane. Ponadto pracodawca gwarantuje nam bardzo ciekawy i urozmaicony program szkoleń, nie sa to tylko oklepane, przymusowe szkolenia, ale naprawdę tematyka potrafi być ciekawa.
   
 
 

anetta
Użytkownik


Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 37
Skąd: Rzeszów/Warszawa

Wysłany: Pon Gru 15, 2014 2:08 pm   

wiele zależy też od tego czym zajmuje się firma
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing