Forum o marketingu :: Kredyty hipoteczne - co gdzi i za ile?

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Ceny i polityka cenowa » Ustalanie ceny » Kredyty hipoteczne - co gdzi i za ile?

Kredyty hipoteczne - co gdzi i za ile?
Autor Wiadomość

malenko
Użytkownik

Wysłany: Czw Cze 05, 2014 2:23 pm   Kredyty hipoteczne - co gdzi i za ile?

Jestem zielony z tego zakresu i mimo, że się bardzo przed tym wzbraniałem to chbya będę musiał zaciągnąć taki na około 190 tys zł. Jakie macie z tym doświadczenia?

promotor
Użytkownik

Wysłany: Czw Cze 05, 2014 4:49 pm   

Kilku moich znajomych zaciągnęło kredyt i jakoś dają radę :) Generalnie jeżeli zarabiasz jakąś większą kasę - część jej możesz poświęcić na spłatę kredytu... Pewnie zależy Ci na konkretnych kwotach... uzyskasz je z tego serwisu - sprawdź to. Masz tam symulację kredytu na 200 tys zł, przy założeniu, że nieruchomość kosztuje 250 tys.

addrun
Użytkownik

Wysłany: Nie Cze 21, 2015 8:54 pm   

Czasami ma się taką okazję do zrobienia biznesu, że nie warto czekać.

Johny67 
Użytkownik

Wysłany: Czw Lip 02, 2015 5:03 pm   

Wszystko zależy jaka jest twoja zdolność kredytowa. Im lepsza tym większa kwota możliwa do uzyskania. Sam wniosek o kredyt też jest pewien czas rozpatrywany. Możesz o tym poczytać na forum http://www.hipoteczny-kre...hipoteczny.html

Helit 
Użytkownik

Wysłany: Pią Lip 24, 2015 12:44 pm   

A jakie są mniej więcej wymagania oprócz wkładu własnego?

manek 
Użytkownik

Wysłany: Czw Lip 30, 2015 9:32 pm   

zabezpieczenie albo inna forma spłaty zaciągniętego długu.

managerka 
Użytkownik

Wysłany: Wto Sie 25, 2015 10:03 am   

Zerknij sobie na stronę finansowysupermarket.pl z kredytami hipotecznymi. Znajdziesz tam aktualne oferty ponad 70 instytucji finansowych. Jest w czym wybierać, prawda? Poza tym są tam także przydatne narzędzia i artykuły ekspertów.

erykk
Użytkownik

Wysłany: Wto Sie 25, 2015 6:23 pm