Forum o marketingu :: Jak pozyskać klientów?

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Promocja » Sprzedaż i promocja sprzedaży » Jak pozyskać klientów?

Jak pozyskać klientów?
Autor Wiadomość

bdamianus 
Użytkownik

Wysłany: Pon Sie 18, 2008 2:26 pm   Jak pozyskać klientów?

Witam.

Mam 20 lat. Jestem zdeterminowany, a marketing i perswazja jest moją pasją, którą zajmuję się od 15 roku życia. Tak, tak! Do tej pory zwyczajnie nie miałem okazji wykorzystać niczego (marketingowego) w praktyce i dlatego jestem trochę zagubiony.

Byłbym bardzo wdzięczny dostać na priv lub mail jakieś uniwersalne porady nt. przygotowania planu marketingowego. Zdajecie sobie sprawę, że książkowa wiedza jest wartościowa tylko wtedy, gdy jest poparta doświadczeniem. Ja chciałbym zapożyczyć trochę Waszego.

---

Firma jest bardzo młoda. Ma zaledwie parę miesięcy. Dotychczasowi klienci to znajomi jednego ze współwłaścicieli (wujka - boksera). Nota bene chcę wykorzystać ich opinię do kampanii. Jesteśmy dilerem okien, rolet, bram wjazdowych, itp.

Lokalna impreza, zorganizowana stricte w celach promocyjno-brandingowych, nie ma większego sensu. Co roku wujek zaprasza Darka Michalczewskiego na organizowany przez stowarzyszenie bokserskie (którego wujek jest członkiem) turniej bokserski. Moim zdaniem, jako formę reklamy wtedy na pewno wybiorę sponsoring, co wydaje się bardziej logiczne.