Forum o marketingu :: jak zachecic klienta przez telefon ?
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Promocja » Sprzedaż i promocja sprzedaży » jak zachecic klienta przez telefon ?

jak zachecic klienta przez telefon ?
Autor Wiadomość

jacus
Użytkownik

Dołączył: 21 Lip 2015
Posty: 5
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw Lip 23, 2015 2:19 pm   jak zachecic klienta przez telefon ?

Witam, Jak rozmawiac z klientem, aby zachecic go do skorzystania z jakiejs uslugi przez telefon ?
   
 
 

małgosia_myszka 
Użytkownik

Wiek: 35
Dołączyła: 30 Cze 2015
Posty: 81
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw Lip 23, 2015 4:44 pm   

Tu proponuje poczytać poradnik o telemarketingu, na pewno będą pomocne.
_________________
Buzz Marketing - Mama Marketing |
Piece z podajnikiem - Janów Lubelski
   
 
 

manek 
Użytkownik

Wiek: 21
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 2
Skąd: Gdynia

Wysłany: Czw Lip 30, 2015 9:31 pm   

trzeba przedstawiać mu korzyści, jakie będzie miał kupując daną usługę albo produkt.
   
 
 

dorotaa
Użytkownik

Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 12
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon Sie 24, 2015 3:47 pm   

Telemarketing to raczej kiepski pomysł, nawet jeśli zatrudniasz prawdziwych specjalistów w tej dziedzinie. Większość ludzi od razu odkłada słuchawkę.
_________________
http://pam.net.pl
   
 
 

Gabriela_D 
Użytkownik

Dołączyła: 26 Sie 2015
Posty: 1
Skąd: Poznań

Wysłany: Sro Sie 26, 2015 11:57 pm   

Przede wszystkim należy przeprowadzić badanie potrzeb. W tym calu wykorzystuje się dwie możliwości: metoda lejka lub SOKRATES. Przeprowadzenie odpowiednio tego etapu pozwoli na pozyskanie informacji, do jakich potrzeb klienta należy się odwołać.
Przykładowo, jeżeli ktoś oferuje konto mobilne za 0zł, to dla części klientów będzie ważny brak opłat i być może mobilność tego konta uznają za jego wadę. Zdecydują się na konto, gdyż nie chcą płacić. Inni klienci będą cenić sobie mobilność i nawet będą skłonni dopłacić jakieś sumy dla zwiększenie wygody użytkowania (np. wypłaty ze wszystkich bankomatów).
Dlatego powinno się w odpowiedni sposób sprawdzić oczekiwania konsumenta. Należy jednak pamiętać, że każde słowo ma znaczenie w rozmowie telefonicznej. Dla przykładu, jeżeli ktoś zapyta: czego Pani/Pan oczekuje od konta bankowego?, to słowo "czego" budzi pewną niechęć. Lepiej jest zapytać: jakie oczekiwania ma Pani/Pan względem konta bankowego?.
Warto czytać blogi i forma, na których poruszane są tego typu tematy. Polecam: http://www.aida-online.pl/blog/
_________________
Gadżety reklamowe oraz prezenty dla pracowników, czyli marketing i HR w jednym miejscu.
   
 
 

esmeralda
Użytkownik

Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 93
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw Lut 18, 2016 4:56 pm   

W tym wypadku, najlepiej będzie zainwestować w szkolenie biznesowe tego typu - znajdziecie tam sporo propozycji szkoleń dotyczących komunikacji i negocjacji np. "Skuteczne negocjacje handlowe" albo "Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem". Z tego typu spotkań naprawdę można wynieść wiele przydatnych informacje, która mają szansę przełożyć się na lepsze wyniki pracy. U nas w firmie organizowane są szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe, co kilka miesięcy.
   
 
 

bak.mediamass 
Użytkownik

Wiek: 32
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 17
Skąd: Bytom

Wysłany: Wto Mar 01, 2016 12:13 pm   

Weź pod uwage, ze mamy już zmierzch ery telemarketingu, już pojawiająsię aplikacje, gdzie uzytkownik ma możliwosć wyłączenia sie z rozmowy a z telemarketerem dyskutuje automat, za chwilę będzie tego na rynku więcej.
_________________
Content Marketing Specialist - MEDIAMASS
http://www.mediamass.pl
   
 
 

nikki
Użytkownik

Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 122
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw Mar 17, 2016 4:25 pm   

Nie łatwe to zadanie, teraz ludzie są już dosyć uprzedzeni do sprzedaży telefonicznej, unikają ja mogą odbierania takich telefonów. Może warto znaleźć na http://getsmarter.eu/pl/blog/ jakiegoś specjalistę od obsługi klienta i umówić się na spotkanie doradcze? Myślę, że doświadczeni specjaliści mogą wiele nas nauczyć :)
   
 
 

Aga33 
Użytkownik

Wiek: 32
Dołączyła: 21 Kwi 2016
Posty: 3
Skąd: Katowice

Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 10:00 am   

Miły, spokojny, ciekawy głos. Jeżeli człowiek na przyjemny głos to pracuje nam wyobraźnia :) wyobrażamy sobie wtedy wygląd takiej osoby, uznajemy ją za atrakcyjną i jesteśmy bardziej skłonni jej wysłuchać. Takie jest moje zdanie i doświadczenie :grin:
_________________
Moda męska BigLook
   
 
 

dynamical 
Użytkownik

Dołączył: 04 Maj 2016
Posty: 28
Skąd: Gliwice

Wysłany: Sro Maj 04, 2016 12:32 pm   

Przede wszystkim trzeba mieć opracowana odpowiednia strategię marketingową. Dobrze przygotowany skrypt rozmów to klucz do sukcesu. Zresztą, jak chcecie sie czegoś więcej dowiedzieć zachęcam do przeczytania np. specjalistycznego bloga na ten temat. Ja polecam np wpisy Michała Misiaka: http://focustelecom.pl/blog/author/michal-misiak/ Jak dla mnie doskonale wyczerpują temat...
   
 
 

Respirator T-32
Użytkownik

Wiek: 47
Dołączył: 27 Maj 2016
Posty: 11
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią Maj 27, 2016 9:07 am   

Jeden pewnie zastosuje skrypt, a drugi będzie próbował wyczuć klienta. I tak raczej najważniejsze jest wcześniejsze szczegółowe przygotowanie pod względem tego jak wygląda firma klienta
_________________
http://www.s-net.pl/dla-b...p-do-internetu/
   
 
 

zuzia123 
Użytkownik

Dołączyła: 20 Lis 2015
Posty: 89
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sro Cze 01, 2016 9:40 pm   

Możesz tez zerknąć na taką ofertę szkoleń marketingowych bo często zdarza się trudny klient lub taki, który wymaga większego poświecenia.
   
 
 

nasza
Użytkownik

Dołączył: 13 Mar 2016
Posty: 50
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Lut 20, 2017 11:42 pm   

Moim zdaniem jak dzwonimy do potencjalnie zainteresowanego odbiorcy, to jest duża szansa, żeby go przekonać do skorzystania z naszych usług. Dobrym sposobem komunikacji z klientem mogą okazać się również powiadomienia sms. Zobaczcie sobie https://serwersms.pl to bardzo dobre rozwiązanie i niedrogie.
   
 
 

teo808 
Użytkownik

Dołączył: 20 Kwi 2017
Posty: 19
Skąd: Małopolska

Wysłany: Czw Kwi 20, 2017 10:27 am   

To jest chyba najtrudniejsza droga dotarcia do klienta, chociaz są specjaliści którzy są w świetni w telemarketingu. Trzeba to wyćwiczyć, przekonac sie na własnej skórze co na ludzi działa a czego absolutnie unikać bo skutkuje odłożeniem słuchawki.
   
 
 

sheistheone
Użytkownik

Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 4
Skąd: Brzesko

Wysłany: Czw Maj 11, 2017 11:01 am   

Jest dużo kursów i książek o tym, jak skutecznie przeprowadzić rozmowę telefoniczną z potencjalnym klientem.
_________________
rehabilitacja dziecięca \ czysto w domu
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing