Forum o marketingu :: Chciałabym Was poprosić o radę/pomoc

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Promocja » Reklama » Chciałabym Was poprosić o radę/pomoc

Chciałabym Was poprosić o radę/pomoc
Autor Wiadomość

TakaJedna 
Użytkownik

Wysłany: Czw Lip 12, 2012 3:02 pm   Chciałabym Was poprosić o radę/pomoc

Witam, nie znam się za dobrze na marketingu. Chciałabym poprosić o kilka rad. Otóż moja mama założyła pół roku temu firmę (wcześniej straciła pracę przez kryzys, francuzi wykupili firmę i wywalili wszystkich), ogólnie mimo iż jest z ojcem po rozwodzie 4 lata topodzial majątku ciagle trwa, ojciec ciągle nas i głównie ją dręczy wiec staram sie jej pomagać jak potrafię. Firma jaką załozyla ogolnie dotyczy odchudzania, modelowania sylwetki oraz rehabilitacji dla osob np z chorymi stawami czy kręgosłupem. Jest to na zasadzie franczyzy, jest to siec w całej europie albo i na swiecie. Niestety poza czerwcem, mama ciagle wychodzi na minus(koszty miesiecznie<franczyza, lokal, kredyt, Zus, ochrona> to trochę ponad 7 tys zł).