Forum o marketingu :: Gadżety reklamowe
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Promocja » Reklama » Gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe
Autor Wiadomość

roksana
Użytkownik

Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 3
Skąd: Polska

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 12:46 am   Gadżety reklamowe

A w zasadzie to chodzi mi konkretnie o takie kalendarze trójdzielne - http://www.kalendarze.net...rze-trojdzielne , czy warto je zamówić, kiedy prowadzi się biuro nieruchomości? Myślałam o zamówieniu pakietu z logo swojej firmy i rozesłaniu do sądów, spółdzielni mieszkaniowych, zarządców. Co o tym sądzicie?
   
 
 

Tasia
Użytkownik

Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 30
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 2:47 pm   

Ja nie nie nigdy nie zwracam uwagi, jedynie co mnie ciekawi to sam kalendarz a nie firma promująca się na nim.
   
 
 

olan 
Użytkownik

Wiek: 31
Dołączyła: 23 Paź 2013
Posty: 11
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto Sty 07, 2014 11:20 am   

Zgadzam się z Tasią. Kalendarz to tylko kalendarz, ale każda forma reklamy jest fajna.

_______________________________
http://tplink-forum.pl/ - nie oficjalne polskie forum
   
 
 

Berek 
Użytkownik

Dołączyła: 08 Lut 2013
Posty: 103
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Sty 13, 2014 2:03 pm   

A ja się nie zgodzę, bo mimo wszytko kalendarz reklamowy, który przez cały rok wisi na naszej ścianie w jakiś sposób zapada nam w pamięć, a co za tym idzie sprawia, że zaznajamiamy się z marką. Kupując produkt lub zamawiając usługę w większości przypadków wybieramy markę, która znamy, więc taka reklama może być jak najbardziej skuteczna.

http://www.pozycjonowanie.ideo.pl
   
 
 

MyLED 
Użytkownik

Wiek: 27
Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 3
Skąd: Polska

Wysłany: Czw Sty 30, 2014 1:20 pm   

Kalendarze firmowe są dobrą formą reklamy i rzeczywiście po pewnym czasie osoba patrząca codziennie na ten gadżet zwraca uwagę i zapamiętuje przynajmniej logotyp firmy. Jednak na Twoim miejscu zastanowiłbym się nad tym czy nie lepiej uderzyć w mniejsze kalendarze i rozdać je po uczelniach (studenci są żyłą złota jeżeli chodzi o wynajem mieszkań).
_________________
MyLED - MOC EKRANÓW skuteczna reklama na ekranach LED
   
 
 

Pimedia 
Użytkownik
Dom mediowy

Wiek: 31
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 16
Skąd: Katowice

Wysłany: Pią Sty 31, 2014 10:18 am   

W pełni popieram Berka, moim zdaniem jeśli ktoś patrzy na kalendarz, to nieświadomie zapada mu w pamięci logotyp naszej firmy. Następnie wybierając między firmą A - zupełnie nieznaną, a firmą B, która była na kalendarzu - większe prawdopodobieństwo sprzedaży będzie miała firma B.
_________________
www.pimedia.pl
   
 
 

kamiiil 
Użytkownik

Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 119
Skąd: Szczecin

Wysłany: Pią Cze 06, 2014 4:06 pm   

Taka reklama w postaci gadżetów reklamowych jest skuteczna i tak jak napisane wyżej pod warunkiem że taki gadżet jest umiejętnie przygotowany. Logotyp musi być umieszczony w dobrym miejscu a sam projekt nie może być przeładowany elementami graficznymi. Ofert na kalendarze na rynku jest sporo http://www.extrema.com.pl...rojdzielne.html Mogą to być takie większe na ścianę lub małe do portfela.
   
 
 

Bartosz 
Użytkownik

Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 4
Skąd: Płock

Wysłany: Czw Lip 03, 2014 7:37 pm   

Ja uważam, że kalendarze sprawdzają się w ramach podtrzymywania relacji z klientami, z którymi już współpracujemy. Można je dorzucić jako dodatkowy upominek np. na Święta i jeśli jest ładny to zostanie zawieszony na ścianie i będzie przypominał o nas/naszej firmie przez cały rok...
_________________
www.quantumpress.pl
   
 
 

monika_warszawa
Użytkownik

Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 99
Skąd: warszawa

Wysłany: Wto Lip 08, 2014 9:57 am   

ja też uważam, że kalendarze jako forma podtrzymania kontaktu z klientem to dobry pomysł. W takiej formie samplingu można rozdać nie tylko kalendarze ale i inne gadżety firmowe. Moja firma wspólpracowała z firmą ulotex, która dla nas taki sampling gadżetów właśnie przeprowadzała i dobrze to działalo pod kątem reklamowym. Klienci wracali bo pamiętali logo firmy i mieli zaufanie
   
 
 

mondaypr
Użytkownik

Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2014
Posty: 1
Skąd: Polska

Wysłany: Czw Lip 17, 2014 3:02 pm   

Moim zdaniem także, za każdym razem, gdy próbujemy sobie przypomnieć o danej rzeczy zapisanej w kalendarzu, przypominamy także o konkretnej firmie, może i podświadomie, ale tak czy siak to robimy.
_________________
Poligrafia, gadżety graficzne.
   
 
 

agnieszka1 
Użytkownik

Dołączyła: 22 Lip 2014
Posty: 1
Skąd: Wałbrzych

Wysłany: Wto Lip 22, 2014 6:08 pm   

zadko kiedy zdaje to egzamin, predzej osoba z zewnatrz to zauwazy niz posiadacz
_________________
Polecam Agencja Reklamowa Warszawa
   
 
 

maciek66
Użytkownik

Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 3
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw Lip 24, 2014 11:26 am   

kalendarze to fajny pomysł, w szczególności rozdawane klientom. Wiadome, ze klienci lubią dostawać coś za darmo :)
   
 
 

ninka 
Użytkownik

Dołączyła: 19 Sie 2014
Posty: 1
Skąd: warszawa

Wysłany: Wto Sie 19, 2014 2:31 pm   

powiedziałabym że najlepiej postawić na coś praktycznego np. kalendarze książkowe gdzie można zanotować sobie ważne sprawy jak spotkania itd. kalendarz zawsze się przyda, owszem teraz jest wiele kalendarzy elektronicznych, ale nie brakuje zwolenników tradycyjnych, papierowych kalendarzy. Kiedyś zamawiałam taki kalendarz na kalendarze książkowe pamiętam że nie był drogi a dobrze wykonany posłużył mi cały rok
   
 
 

nikki
Użytkownik

Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 122
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw Sie 28, 2014 1:44 pm   

Witam,

Bardzo dużo takich gadżetów reklamowych oferuje firma już tutaj wspomniana http://www.extrema.com.pl/ między innymi kalendarze, albumy, miśki, długopisy, banery, pieczątki, odzież reklamową i wiele wiele innych. Kwestia tylko do kogo chcemy dotrzeć. Zawsze jednak jeśli coś damy klientowi, to sprawimy, że będzie bardziej nas lubił, czyli jednocześnie wzrośnie jego skłonność do skorzystania z naszych usług :)
   
 
 

stanimir
Użytkownik


Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 100
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Paź 13, 2014 10:00 am   

A moim zdaniem długopisy czy też breloki nie są dobrym pomysłem na gadżet reklamowy. Może i są najczęściej wybierane niemniej gubią się i nie wiem czy dobrze spełnią swoją rolę.
Poza tym warto jest zaskoczyć najważniejszych klientów czymś bardziej oryginalnym.
W firmie jakiś czas temu przeprowadzaliśmy konferencję reklamową i zakupiliśmy akcesoria reklamowe w postaci korkociągów.
Zamawialiśmy je tutaj:
http://www.opengift.pl/ - dla ciekawych na miejscu możecie znaleźć ponad kilka tysięcy takich różnych dodatków.
Muszę przyznać,że uczestnicy byli zaskoczeni i zadowoleni.
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing