Forum o marketingu :: Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy?
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Promocja » Reklama » Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy?

Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy?
Autor Wiadomość

Respirator T-32
Użytkownik

Wiek: 48
Dołączył: 27 Maj 2016
Posty: 11
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią Maj 27, 2016 7:38 am   

Myślę, że samym mailingiem już można wiele zdziałać. Dopasowane działania, gdy osoba czuje się wyjątkowo, bo dostaje szyte na miarę treści.
_________________
http://www.s-net.pl/dla-b...p-do-internetu/
   
 
 

daniel
Użytkownik

Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 1
Skąd: Poznań

Wysłany: Wto Maj 31, 2016 9:31 am   

Polecam Lead Nurturing, czyli maile edukacyjne. Chodzi o treści, które mogą być przydatne i ciekawe dla klienta. Mogą to być jakieś artykuły rozwiązujące jakiś problem a najlepiej kilku stronicowe ebooki pdf.
Jest to mega skuteczne bo zwiększasz zaufanie do siebie, przedstawiasz się jako profesjonalista, dajesz coś za darmo no i po prostu przypominasz o sobie.

--------------------
Daniel Adamiak
SalesMiles Polska
www.facebook.com/SalesMilesPL
   
 
 

anetta
Użytkownik


Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 40
Skąd: Polska

Wysłany: Pon Cze 06, 2016 2:29 pm   

mailing to zdecydowanie za mało. Ja w swojej firmie zastosowałam dwa programy lojalnościowe i motywacyjne http://www.motivationdire...i-motywacyjne/. Programy są dedykowane dla stałych klientów oraz dla nowych. W sumie efektywność współpracy z klientami powolutku zaczyna rosnąć, a sam wynik sprzedażowy zaczyna być zadowalający. Mam nadzieję, że pójdzie tak dalej.

A może korzysta ktoś z takich rozwiązań? :roll:
   
 
 

antona 
Użytkownik

Dołączyła: 31 Maj 2016
Posty: 10
Skąd: Bytom

Wysłany: Pon Cze 27, 2016 9:24 am   

Myśle, że najlepszym sposobem na budowanie lojalności jest takie oprogramowanie software call center: http://focustelecom.pl/bl...contact-center/ Dlaczego? Głownie z tego powodu, że pozwala na spersonalizowany i bezpośrednio kontakt, a to wzbudza duże zaufanie. Na lojalnych klientach bazują naprawdę duzi gracza, jak np. amazon, który 3/4 swoich zysków czerpie własnie ze stałych klientów.
   
 
 

Timenot
Użytkownik

Dołączył: 19 Paź 2014
Posty: 163
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią Sie 26, 2016 5:53 pm   

najlepiej budować lojalność klienta czy to przez karty rabatowe czy jakieś stałego klienta bo wtedy najlepiej widzi że rzeczywiście ma dla nas priorytetowy charakter, świetne w cardon robią http://www.cardon.com.pl/karty-rabatowe/, bardzo mocno spersonalizowane i faktycznie chętnie urzeczywistniają nawet te bardzo wymyślne wizje więc miło się z nimi współpracuje, a karty są bardzo wysokiej jakości, nie ścierają się klientowi w portfelu więc za to też duży, duży plus
   
 
 

biko 
Użytkownik

Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 288
Skąd: Toruń

Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 9:03 pm   

Świetne relacje z klientami, to podstawa. Można to osiągnąć dzięki dobrej i skutecznej komunikacji. Nie jest to taki trudne jakby się mogło wydawać. Radzę zajrzeć sobie tutaj http://hbrp.pl/b/wielkosc...entami/znRCEpLp . Jest tam ciekawy artykuł, z którego można się wiele dowiedzieć.
   
 
 

ola234 
Użytkownik

Dołączył: 29 Wrz 2016
Posty: 253
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw Wrz 29, 2016 8:23 pm   

Lojalny klient powinien utożsamiać się z marką. Dlatego tak ważne jest ogólna strategia, obejmująca dobre logo i odpowiednie etykiety /opakowania. etykiety
   
 
 

Timenot
Użytkownik

Dołączył: 19 Paź 2014
Posty: 163
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią Wrz 30, 2016 7:45 am   

To co piszecie tutaj to dobrze, ale ważne jest też budowanie zaufania. A najlepiej to zrobić przez inwestowanie w różne certyfikaty. Żeby nie wychodziło, że my tylko zachwalamy swoją firmę, ale również inni doceniają jej jakość. Przykład - ogólnopolski certyfikat Uczciwy Przedsiębiorca. Moja firma ma taki, weryfikacja bardzo szybka, a ile to punktuje wśród odbiorców. Dzięki temu w oczach klientów jesteśmy bardzo rzetelni i wiarygodni. Taki certyfikat to jasny komunikat, że warto z nami współpracować. I jak się wykupi pakiet to jest też sporo benefitów w związku z tym... wato moi drodzy, warto :)
   
 
 

komar 
Użytkownik

Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 83
Skąd: Rzeszów

Wysłany: Czw Paź 06, 2016 11:20 am   

Sposobów na zwiększenie lojalności klienta jest wiele, chociaż według mnie podstawa to sprawna, miła obsługa i szybka realizacja zamówień czy wykonania usługi. Warto być aktywnym w mediach społecznościowych oraz być obecnym w katalogach branżowych. W przypadku prowadzenia biznesu związanego z branżą budowlaną, warto dodać ją do katalogu typu http://polskiebudowlane.p...-branza-20.html to zwiększa rozpoznawalność.
   
 
 

Roman80
Użytkownik
Roman80

Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 31
Skąd: Wrocław

Wysłany: Pon Paź 10, 2016 12:13 pm   

Dobrym i jednocześnie też najbardziej oczywistym sposobem na budowanie lojalności klienta są programy lojalnościowe:)
_________________
http://semkonsultant.pl/
   
 
 

dynamical 
Użytkownik

Dołączył: 04 Maj 2016
Posty: 32
Skąd: Gliwice

Wysłany: Czw Paź 13, 2016 12:17 pm   

Spróbuj postawić na komentarze wizerunkowe. To naprawdę pozwala wzbudzić lojalność do firmy. Ja mogę ci polecić taką firmę z Gliwic o nazwie Tronic: http://tronic.com.pl/ Mogę ich polecić, bo wiem, ze są skuteczni z och dzialań do naszej firmy trafiają klienci, a takie działani robiła też dla nas inna agencja i niestety praktycznie był zerowy odzew....
   
 
 

ajszaa
Użytkownik

Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 64
Skąd: Polska

Wysłany: Pon Paź 17, 2016 11:31 am   

Ja proponuję zastanowić się nad drobnymi gestami, które Klienci zawsze docenią. Np. zbliżają się powoli święta, można pomyśleć nad dodawaniem do zamówienia firmowych kartek świątecznych z logo np.: https://www.jdstyle.pl/76-kartki-swiateczne, które na pewno byłyby miłym gestem. Ja sama zawsze zwracam uwagę na takie rzeczy i jest to zwykle bardzo pozytywnie odbierane. Na pewno będzie to dobra okazja do zwiększenia lojalności klienta, tym bardziej, że bardzo dużo osób będzie kupowało prezenty dla bliskich przez Internet.
   
 
 

boddekk
Użytkownik

Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 44
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Paź 17, 2016 1:14 pm   

Ciekawe propozycje dajecie w tym zakresie. Osobiście mogę wam polecić świetnej jakości oprogramowanie dla każdej firmy według mnie niezbędne, mowa tutaj o terminal serwer http://tsplus.pl który pomoże wam zwiększyć lojalność waszych klientów, uwydatnić rezultaty waszej pracy. Sami poczytajcie o możliwościach, funkcjach jakie daje. Kiedyś myślałem że jest to zbędne oprogramowanie, odkąd z niego korzystam wiem że tak nie jest, ono jest niezbędne !
   
 
 

Adam76
Użytkownik

Dołączył: 04 Lip 2016
Posty: 149
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Paź 17, 2016 6:21 pm   

Myślę, że takie kwestie jak te wspomniane wyżej, faktycznie mają znaczenie. Przecież klienci chętniej przyjdą do takiego sklepu, w którym mogą zapłacić kartą. Właśnie dlatego powinniście zajrzeć do http://www.fpc.pl/niezobowiazujaca-oferta/ i dowiedzieć się, jak możecie zwiększyć lojalność klienta do firmy.
   
 
 

ola234 
Użytkownik

Dołączył: 29 Wrz 2016
Posty: 253
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie Paź 30, 2016 9:22 pm   

Warto wykorzystać różne możliwości jakie daje nowoczesna technologia :) Dobrym przykładem są tu na przykład etykiety personalizowane.
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing