Forum o marketingu :: Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy?
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Promocja » Reklama » Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy?

Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy?
Autor Wiadomość

kornelius
Użytkownik

Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 151
Skąd: Polska

Wysłany: Pią Lis 04, 2016 10:59 am   

dla mnie jeżeli chodzi o budowanie lojalności klientów to jednak nic się tak dobrze nie sprawdza jak karty stałego klienta :) ważne tylko żeby było też dobrze zaprojektowane i wysokiej jakości bo już po tym widać jaki jest nasz stosunek do odbiorcy, świetne w http://cardon.com.pl/ robią, bardzo indywidualne podejście z ich strony, więc można wszystko po sto razy konsultować aż do osiągnięcia jakiegoś fajnie wypracowanego wspólnego wyjścia
   
 
 

karin83
Użytkownik

Dołączył: 16 Kwi 2016
Posty: 50
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią Lis 18, 2016 6:43 pm   

Marketing mobilny to dobra opcja. Obecnie jest wiele platform oferujących zautomatyzowana wysyłkę wiadomości sms np. Serwersms.pl. Można go bez problemu zintegrować z wewnętrznym systemem firmowym, każdy klient otrzymuje wsparcie doradcy. To szybki sposób na komunikację z klientem, także warto wziąć takie działania pod uwagę.
   
 
 

danielaa90 
Użytkownik

Wiek: 27
Dołączyła: 28 Sty 2016
Posty: 85
Skąd: Polska

Wysłany: Sro Lis 23, 2016 2:06 pm   

Moim zdaniem lojalność klienta można zdobyć dzięki programom lojalnościowym - odpowiedni program potrafi zatrzymać klienta przy firmie na wiele lat. Zajrzyjcie na http://e-logistics.pl/loyalty-programs-logistics - zajmują się tam obsługą takich programów, tworzą ich koncepcję i przygotowują infrastrukturę niezbędną do ich sprawnej realizacji.
   
 
 

amosiądz 
Użytkownik

Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 15
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw Lis 24, 2016 3:03 pm   

Tak, rabaty to naprawdę dobry pomysł, a wieść o nich szybko się rozchodzi pocztą pantoflową
_________________
Tonery Lexmark - Printex
   
 
 

jeane
Użytkownik

Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 15
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw Lis 24, 2016 11:55 pm   dbanie o klienta

Mi się pomysł z rabatem bardziej podoba bo jest szansa, że rabat trafi do innej osoby z kregu klienta. Moze nad tym się trzeba zastanowić. Zeby zadbać o tych co sa ale wejść do ich kręgów..
_________________
http://tuszetonery.blog.onet.pl/
   
 
 

ola234 
Użytkownik

Dołączył: 29 Wrz 2016
Posty: 253
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Lis 28, 2016 7:38 pm   

Warto też od czasu do czasu ofiarować coś w prezencie. Na przykład książkę:)
   
 
 

ryszardkowno 
Użytkownik

Wiek: 31
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 1
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto Mar 07, 2017 2:42 pm   

Dobrym sposobem na zwiększenie lojalności klientów, jest ich obdarowywanie eksplozywnymi upominkami przy okazji ważniejszych wydarzeń. Klient który otrzyma taki podarek z pewnością dwukrotnie zastanowi się nad odejściem :) Przykłady ekskluzywnych prezentów możeci8e znaleźć tutaj https://viconti.pl/
   
 
 

zibbert 
Użytkownik

Dołączyła: 14 Mar 2017
Posty: 20
Skąd: Toruń

Wysłany: Wto Mar 14, 2017 6:47 pm   

Dla stałych klientów najlepsze w tym wypadku będą jakieś bonusy, żeby poczuł się doceniony..
_________________
Butik SELFIEROOM
   
 
 

anulla
Użytkownik

Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 92
Skąd: polska

Wysłany: Wto Lip 04, 2017 4:45 pm   

Dokładnie, z tym że samemu trudno to zrealizować. Łatwiej jest skorzystać z gotowego programu lojalnościowego jak http://sodexolojalnosc.pl/program-lojalnosciowy/ , który jest wspierany przez fachowców
   
 
 

kacam
Użytkownik

Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 11
Skąd: świat

Wysłany: Pon Sie 14, 2017 12:00 pm   

Zależy o jakim biznesie mówimy, bo jeśli o sklepie internetowym to tutaj najlepiej sprawdzi się remarketing z AdWordsGroup.pl . Znajoma z tego korzysta i bardzo sobie chwali, bo z miesiąca na miesiąc zyskuje coraz więcej lojalnych klientów
   
 
 

mad 
Użytkownik

Dołączył: 14 Sie 2017
Posty: 20
Skąd: Łazy

Wysłany: Pon Sie 14, 2017 12:42 pm   

Z pewnością nie zawadzi jakiś mały upominek, albo rabat przy następnych zakupach. Czasem nawet bardzo małe i niepozorne gesty, czy rzeczy mogą zadziałać.
_________________
Opony do samochodów ciężarowych - Ekka-opony.pl
   
 
 

Yega69 
Użytkownik

Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 4
Skąd: Poznań

Wysłany: Sro Sie 16, 2017 10:47 pm   

Myślę, że trzeba postawić na odpowiednią gwarancję na produkt lub usługę albo zaproponować zniżkę na następny zakup.
   
 
 

katarzyna.rejch
Użytkownik

Dołączył: 21 Sty 2018
Posty: 27
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon Sty 29, 2018 9:18 pm   marketing smsowy

Dobra jakość usług to raz - to zawsze się obroni. No i kolejna rzecz to dobre narzędzia marketingowe. Oczywiście ich dobór nie jest łatwy, ale trzeba postawić sobie jasne cele i określić grupę docelową. Ze swojego doświadczenia polecam wypróbować marketing smsowy. Nie jest to drogie narzędzie, można korzystać ze specjalnie przygotowanych do tego platform - ja współpracowałam z playsms.pl i mogę ich śmiało polecić.
_________________
Katarzyna
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing