Forum o marketingu :: Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy?
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Promocja » Reklama » Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy?

Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy?
Autor Wiadomość

komar 
Użytkownik

Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 83
Skąd: Rzeszów

Wysłany: Czw Paź 29, 2015 1:25 pm   Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy?

Jakie działania Waszym zdaniem warto podjąć, aby klient ponownie skorzystał z naszych usług? chodzi o sklep internetowy.
   
 
 

annannam
Użytkownik

Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 20
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon Lis 02, 2015 12:05 pm   

Wiele sklepów internetowych wysyła kody rabatowe :) moim zdaniem to dosyć skuteczna forma na przyciąganie klienta ponownie ;)
_________________
http://posgroup.pl/
   
 
 

MonikA86 
Użytkownik

Wiek: 31
Dołączyła: 10 Lis 2015
Posty: 1
Skąd: Lębork

Wysłany: Wto Lis 10, 2015 8:04 am   

[quote="annannam"]Wiele sklepów internetowych wysyła kody rabatowe :) moim zdaniem to dosyć skuteczna forma na przyciąganie klienta ponownie ;) [/quote]

No nie wiem, mało kto z tego korzysta. Ja np. usuwam takie maile. Większość ludzi korzysta ze zbierania punktów przy zakupie, a później wymiany ów punktów na jakieś "nagrody". To bardziej działa. Weźmy taką sieć sklepów ŻABKA mają dobry system marketingowy.
_________________
Monika
   
 
 

esmeralda
Użytkownik

Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 99
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto Lis 10, 2015 11:26 pm   

Na pewno pomogą zniżki dla stałych klientów, można zainwestować także w gratisy, które warto dołączyć do przesyłki. Bardzo ważna jest też szybkość realizacji zamówienia oraz kompetentna obsługa. Można uruchomić na przykład powiadomienia sms z informacją o statusie transakcji oraz podziękowaniami za zakupy.
   
 
 

Karolcia900 
Użytkownik

Dołączyła: 19 Lis 2015
Posty: 51
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie Sty 17, 2016 8:34 pm   

A może karta podarunkowa? :) Klienci pozytywnie odbierają różnego rodzaju bonusy :)
   
 
 

zuzia123 
Użytkownik

Dołączyła: 20 Lis 2015
Posty: 100
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw Sty 21, 2016 4:21 pm   

Podziękowania za zakupy to ciekawy pomysł, wydaje mi się, że takie wiadomości będą dobrze odbierane przez klientów, smsy można wykorzystać też do informowania o aktualnych promocjach, oczywiście wszystko z umiarem i za pozwoleniem właścicieli numerów telefonów. Marketing mobilny ma wysoką skuteczność, trzeba tylko wiedzieć w jaki sposób poprowadzić kampanię.
   
 
 

ravel
Użytkownik

Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 74
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Sty 25, 2016 12:00 am   

Dla zainteresowanych - więcej informacji o marketingu mobilny można znaleźć https://serwersms.pl - na stronie dostępny jest raport dotyczący komunikacji sms.
   
 
 

dnaum 
Użytkownik
Marketer


Wiek: 25
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 9
Skąd: Białystok

Wysłany: Czw Lut 25, 2016 9:01 am   

Ciekawą formą jest np. wysłanie jakiegoś prezentu na adres klienta, po jakimś upływie czasu od jego zakupu, np coś związanego z tym co on kupił lub coś uniwersalnego.
Dużo zależy jaka to branża by wiedzieć jakie mamy pole manewru.
Jest to bardzo dobry sposób - po jakimś czasie od zakupu (tydzień, miesiąc, lub więcej), gdy już emocje związane z produktem, który kupił opadną, Ty wysyłasz mu prezent, który na nowo podnosi jego emocje związane z Twoją osobą, z Twoim sklepem i buduje relacje.
Dziś najlepsi marketerzy sprzedają przez dobre relacje z klientem.
_________________
Działasz w marketingu? Sprawdź, jak bardzo te narzędzia pomogą Ci zwiększyć wyniki. Zapraszam Cię na stronę. Zobacz filmik i zapisz się. Skontaktuję się z Tobą.
http://studiaservaq.instapage.com/
   
 
 

nasza
Użytkownik

Dołączył: 13 Mar 2016
Posty: 56
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie Mar 13, 2016 6:29 pm   

Prezenty zawsze są mile widziane, sms też się sprawdzą, ale w formie powiadomień. Ważne jest to, aby utrzymywać stały kontakt z klientem, klient nie może o nas zapomnieć. Dobrze sprawdzają się też newslettery.
   
 
 

majuniaa28 
Użytkownik

Dołączyła: 24 Lis 2014
Posty: 59
Skąd: kraków

Wysłany: Pon Mar 21, 2016 11:25 am   

Nie myśleliście o zamówieniu jakichś gadżetów reklamowych jak tutaj? Podobno takie upominki zachęcają do ponownego skorzystania z usług danej firmy.
   
 
 

Marcin Okuniewi
Użytkownik

Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Pią Mar 25, 2016 8:04 pm   pozostać w kontakcie

Banalna sprawa, ale bardzo rzadko otrzymuję maile od sklepów w ktorych kiedyś kupiłem. W ogóle ich nie dostaję :)
A to by na pewno zwiększyło moją lojalność. I nie chodzi o następną ofertę, ale jakąś wskazówkę, podpowiedź, a co 3 mail - oferta.
_________________
Marcin Okuniewicz www.okuniewicz.pl
   
 
 

gatord 
Użytkownik


Wiek: 30
Dołączyła: 31 Mar 2016
Posty: 13
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw Mar 31, 2016 2:28 pm   

Newsletter regularnie odświeżany, poza tym możliwość upustu po zebraniu określonej liczby punktów na jakieś droższe rzeczy - ludzie będą mieć motywację, żeby klikać te maile, a nie je wyrzucać.
Poza tym można dorzucić jakieś fajne gratisy do wysyłki, które są dość popularne, np. drogeria internetowa - gratisem będzie np. próbka oleju arganowego.
   
 
 

spamer 
Użytkownik

Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 66
Skąd: Uć

Wysłany: Pon Maj 16, 2016 1:42 pm   

zarówno nowi jak i starzy klienci chcą utożsamiać się z firmą, która ma pozytywny wizerunek, dzisiaj przede wszystkim znaczenie ma internet ze względu na dużą ilość hejtu i szybkość docierania do potencjalnych klientów. O pozytywny odbiór firmy czesto dbają profesjonaliści od Public Relation np. z Conture http://conture.pl/
_________________
Dekoracje Sal Zduńska Wola
   
 
 

nosleep 
Użytkownik

Wiek: 33
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 166
Skąd: Kraków, Małopolskie

Wysłany: Pią Maj 20, 2016 8:43 pm   

Na pewno warto zadbac o odpowiednie logo firmy oraz oryginalna nazwa dla firmy. Jezeli nie potrafimy sobie sami z tym poradzic, to zawsze mozna sie posilkowac w tym temacie profesjonalistami, np firma: http://nazwane.pl/
   
 
 

anulla
Użytkownik

Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 92
Skąd: polska

Wysłany: Sro Maj 25, 2016 4:15 pm   

Bardzo interesującym pomysłem są programy lojalnościowe http://sodexolojalnosc.pl/konkursy/ . One mają sporą szansę zainteresować klientów. Ja osobiście bardzo lubię , kiedy firma mi oferuje, oprócz niskich cen i wysokiej jakości, jakiś dodatkowy profit
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing