Forum o marketingu :: Mailing

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Promocja » Reklama » Mailing

Mailing
Autor Wiadomość

przeprzemek 
Użytkownik

Wysłany: Wto Lut 08, 2011 9:25 pm   Mailing

założyłem stronę która umożliwia stworzenie bazy mailowej sami zobaczcie Socialtree.pl

ekolog 
Użytkownik
ekolog

Wysłany: Nie Kwi 10, 2011 8:14 pm   

Tylko dlaczego mam budować struktury na Twojej stronie? równie dobrze mogę je budować np. tu OpenMLM

minerwa90 
Użytkownik

Wysłany: Czw Kwi 20, 2017 3:16 pm   

Ja akurat z mailingiem nie mam dobrego doświadczenia, tysiące maili i tylko kilka odpowiedzi.

olektolek098
Użytkownik

Wysłany: Czw Kwi 20, 2017 9:34 pm   

Mailing jest beznadziejną metodą reklamową, bo mało kto w ogóle czyta te maile. Dla wielu jest to zwykły spam niewarty uwagi. Już lepiej wydać kasę na reklamę w wyszukiwarkach, bo daje to dużo lepsze skutki.

Biznesmenka32
Użytkownik

Wysłany: Pon Kwi 24, 2017 10:43 am   

Ja też próbowałam mailingu, ale po czasie widzę, że to nie działa. Ludzie nawet nie czytają maili, które nie są wysłane do nich "personalnie".

Alerid
Użytkownik

Wysłany: Sro Maj 10, 2017 3:12 pm