Forum o marketingu :: Potrzebuje pomocy w pracach kontrolnych
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Analiza marketingowa i strategiczna » Analiza strategiczna » Potrzebuje pomocy w pracach kontrolnych

Przesunięty przez: Piotr R. Michalak
Nie Kwi 25, 2010 7:04 pm
Potrzebuje pomocy w pracach kontrolnych
Autor Wiadomość

AmbroHera 
Użytkownik

Wiek: 30
Dołączyła: 12 Gru 2009
Posty: 1
Skąd: Lbn

Wysłany: Sob Gru 12, 2009 5:54 pm   Potrzebuje pomocy w pracach kontrolnych

Witam
Mam mały problem muszę zrobić trzy zadania z marketingu a niestety nie umiem ich zrobić czy znalazłaby sie taka osoba która by pomogła mi, zrobiła lub naprowadziła jak to tzreba zrobić albo gdzie mogę znaleźć informacje na ten temat.

1.Wybór strategii docelowej marki w oparciu o segmentacje rynku dla firm,y lub przedsięwzięcia turystycznego.
2.Analiza rynku na podstawie 5 sił portera.
3. Plan marketingowy, zastosowanie techniki wywierania wpływu w działalności turystycznej. działalność
   
 
 

Piotr R. Michalak 
Administrator

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 70
Skąd: Gdańsk

Wysłany: Nie Kwi 25, 2010 7:09 pm   

1.Wybór strategii docelowej marki w oparciu o segmentacje rynku dla firm,y lub przedsięwzięcia turystycznego.

Musisz najpierw zaproponować kilka różnych grup docelowych dla danej firmy, możesz je dzielić pod kątem różnych cech, np. geograficznie, produktowo, pod kątem różnych potrzeb, wieku itd. itp.

Następnie trzeba albo zaproponować opracowanie różnych marek dla poszczególnych grup, jeśli mocno różnią się od siebie (może to być strategia parasolowa, czyli marka główna + marka podrzędna, np. Gillette (marka główna) Women (podmarka kobieca)).

Poszukaj generalnie o strategii marki i brandingu.

2.Analiza rynku na podstawie 5 sił portera.

To dosyć prosta sprawa, wpisz w Google "pięć sił portera" a znajdziesz multum artykułów na ten temat.

3. Plan marketingowy, zastosowanie techniki wywierania wpływu w działalności turystycznej. działalność

Tego pytania nie rozumiem za bardzo. Plan marketingowy to super szeroki temat. Co masz zrobić, opracować plan marketingowy dla firmy? To zadanie na pracę dyplomową ;-)

Z kolei techniki wywierania wpływu - co mają tu do planu marketingowego? O co chodzi?
_________________
Piotr R. Michalak
www.strategie-rozwoju.pl
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing