Forum o marketingu :: Strategia marketingowa - znalazłem fajny system online
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Analiza marketingowa i strategiczna » Analiza strategiczna » Strategia marketingowa - znalazłem fajny system online

Strategia marketingowa - znalazłem fajny system online
Autor Wiadomość

kmmarketing
Użytkownik

Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 1
Skąd: Poznań

Wysłany: Sro Maj 28, 2014 1:55 pm   Strategia marketingowa - znalazłem fajny system online

Czym jest strategia promocji ?

Pojęcie strategii wywodzi się jeszcze ze starożytnej Grecji od słowa strategos, które oznaczało sztukę prowadzenia wojny. W dzisiejszych czasach strategię definiuje się jako wybrany przez kadrę kierowniczą zestaw działań, za pomocą których firma chce osiągnąć wyznaczone strategiczne cele rynkowe. Cele te mogą dotyczyć zdobycia nowych rynków, wprowadzenia na nie odpowiednich towarów, zwiększenia udziału firmy na danym rynku, powiększenia osiąganych zysków czy też wytworzenia pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. W centrum strategii marketingowych zawsze stoi klient, jako że wszystkie wymienione cele są związane z postępowaniem nabywców dóbr i usług oferowanych przez firmę. Idąc dalej, należy zastanowić się, czym jest konkretnie strategia promocji. To kompleks działań marketingowych firmy, mających na celu budowanie wizerunku (image’u) firmy, oraz promowanie poszczególnych produktów firmy, idei, czy też wynalazków. Strategia promocji jest jedną z najważniejszych i najciekawszych strategii marketingowych, ponieważ w dużym stopniu przesądza o sukcesie rynkowym przedsiębiorstwa, a więc o ich wynikach ekonomicznych. Strategia promocji przesądza także o miejscu firmy w świadomości aktualnych, rzeczywistych klientów, oraz w świadomości potencjalnych klientów.  Jednym z najistotniejszych etapów formułowania strategii jest wyodrębnienie zasięgu geograficznego działań promocyjnych oraz obranie odpowiedniej formy ekspansji przestrzennej. Dwie podstawowe formy strategii to strategie krajowe oraz ponadnarodowe. Ponadto każda z nich posiada kilka wariantów geograficznych. Bardzo dobrze formy te przedstawia poniższa grafika. Strategie rynku krajowego mogą przybierać formę lokalną, regionalną, ponadregionalną oraz ogólnokrajową. Jeśli chodzi natomiast o rynek międzynarodowy to można realizować strategię przez eksport do określonych krajów, marketing na międzynarodowych rynkach regionalnych oraz rynku globalnym.
Usługi Marketing Serwis (Marketing Service na rynku brytyjskim) kierowane są dla przedsiębiorców z sektora MSP ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb mikroprzedsiębiorstw. Wprowadzana e-usługa pozwala na samodzielną kreację strategii marketingowych przy wykorzystaniu min. mechanizmu sztucznej inteligencji. Dodatkowo dzięki bazie wykonawców pozwala na skontaktowanie się z potencjalnymi wykonawcami elementów strategii. E-usługa będzie realizowana na 2 rynkach docelowych polskim i brytyjskim. Rozwiązanie posiada szereg innowacji na skalę międzynarodową a realizacja projektu w sposób istotny przyczyni się do rozwoju branży reklamowej. Analiza konkurencji, w tym analiza dostępnych badań na ten temat pozwala stwierdzić, iż w zakresie analizy wytyczania strategii marketingowych i ich rozwoju cecha ta ma wszelkie znamiona innowacji. Zaawansowanie funkcjonalne i technologiczne oparte będzie na wytworzeniu bazy wiedzy, której zakres merytoryczny stanowi pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce. Więcej o e-usłudze dowiedzieć się można na www.promujmnie.pl

DOTACJE NA INNOWACJE INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO
   
 
 

Rafbertys
Użytkownik

Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 1
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto Cze 16, 2015 9:52 am   

Jak chcesz dobrą strategie marketingową to oddaj marketing zewnętrznej firmie na pewno zrobią to lepiej a twoja firma będzie odciążona pod tym względem warto w to zainwestować bo to przyciąga klientów
_________________
Polecam - biuro rachunkowe poznań
   
 
 

Ewa Brotha 
Użytkownik

Dołączyła: 24 Cze 2015
Posty: 3
Skąd: Łódź

Wysłany: Sro Cze 24, 2015 11:49 am   

właśnie szukałam takiej firmy, która zajmuje się doradztwem strategicznym i zastanawiam się czy się nie zdecydować jednak.
   
 
 

esmeralda
Użytkownik

Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 93
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob Sie 15, 2015 12:06 am   

Według mnie każda firma powinna mieć opracowaną strategię promocji. Zachęcam do przetestowania platformy serwersms.pl, która umożliwia zwiększenie sprzedaży i lojalności klientów do marki.
   
 
 

małgosia_myszka 
Użytkownik

Wiek: 35
Dołączyła: 30 Cze 2015
Posty: 81
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Sie 17, 2015 7:53 pm   

Tez jestem zdania, że dobra strategia marketingowa to podstawa. Ale warto postawić na młode i świeże oko. Standardy marketingu się zmieniły z duchem czasu i w internecie robi się to już całkiem inaczej. Ja polecam www.mamamarketing.pl
_________________
Buzz Marketing - Mama Marketing |
Piece z podajnikiem - Janów Lubelski
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing