Forum o marketingu :: strategia zarządzania firmą
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Analiza marketingowa i strategiczna » Analiza strategiczna » strategia zarządzania firmą

strategia zarządzania firmą
Autor Wiadomość

pogodynka
Użytkownik

Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 2
Skąd: Wrocław

Wysłany: Pią Sie 28, 2009 1:15 pm   strategia zarządzania firmą

„Metoda partycypacyjna” to nowy sposób na wdrażanie zmian w strategii zarządzania firmą w dobie kryzysu. Mówi ona o zaangażowaniu pracowników w szukanie rozwiązań i modyfikacji w firmie tak, aby czuli się jej częścią. Ma to skutkować pogłębieniem więzi z firmą i zwiększeniem zaufania do pracodawcy co znowu prowadzi do lepszych wyników pracy. Czy w takim razie nie trzeba zwalniać? Czy taka metoda ma rację bytu w polskich realiach, gdzie to najczęściej pracodawca ma realną moc decyzyjną? Oto raport firmy doradztwa biznesowego 4Results „Dobre praktyki przedsiębiorstw”

http://www.inwestycje.pl/...n_;67039;0.html
   
 
 

it-spleen 
Użytkownik
it-spleen


Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 601
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: Wto Lip 12, 2011 11:36 pm   

Przeczytałem ten artykuł (choć z roku 2009) i przyznaję nie zachwycił mnie. Podstawowe spostrzeżenia, brak rozwinięć (jedynie sygnalizacja), brak głębszego "wejścia w temat". Wiadomo, nie od dziś, że redukcja etatów to krok ostateczny i bardzo trudny. Jeżeli tylko można należy go unikać. Jedną z opcji jest uzyskanie odpowiednich relacji pracownik-firma oraz zachęcenie ich do współpracy (nie tylko w kwestii rozwiązywania kryzysu). Nikt bardziej nie zna sytuacji wewnątrz firmy, jak jej pracownicy. To oni wiedzą, gdzie podczas produkcji występuję przestoje, wiedzą, które maszyny nie działają już poprawnie itd. Nic nowego. Artykuł słaby, ale znana już od dawna "technika" bardzo odpowiednia (oczywiście w zależności od sytuacji).
_________________
T. Jeziorski | iTSOLUTIONS by SPLEEN | Projektowanie stron WWW i e-Marketing | biuro@spleen.com.pl | +48 660-685-064

szafy meble kuchenne pruszków warszawa
   
 
 
 

małgosia_myszka 
Użytkownik

Wiek: 35
Dołączyła: 30 Cze 2015
Posty: 81
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto Lip 14, 2015 2:42 pm   

Ja jednak uważam, ze strategie firmy powinno się tworzyć na samym początku jej funkcjonowania. Od początku powinna być stworzona strategia zarządzania mająca na celu optymalizacje kosztów nad zarobkami. Niestety większość firm na polskim rynku nie myśli o tym do puki nie okazuje się, ze pojawiają się problemy. A przecież dobra optymalizacja daje ogromne oszczędności które mogą być spożytkowane na inwestycje w działalność. Warto na samym początku dobrze wybrać dostawcę energii by obniżyć stałe koszty rachunków, dzięki temu zaoszczędzimy nawet kilkadziesiąt złotych rocznie, kilka takich decyzji i nazbiera się niezła kwota. A to na pewno będzie miało przełożenie na kolejne lata prowadzenia naszego biznesu.
   
 
 

majuniaa28 
Użytkownik

Dołączyła: 24 Lis 2014
Posty: 59
Skąd: kraków

Wysłany: Czw Paź 29, 2015 9:23 am   

A takie zarządzanie bazą danych i serwerem ? taka kontrola pomaga w firmie?
   
 
 

user88
Użytkownik

Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 36
Skąd: warszawa

Wysłany: Pią Gru 02, 2016 7:41 pm   

Tak, strategia to podstawa. Każdy następny element świadczy o rozwoju firmy. My ostatnio zainwestowaliśmy przykładowo między innymi w kontrolę dostępu of firmy Thor. Każde takie udogodnienie, element, świadczy o tym, że firma się rozwija, jednak bez strategi nie jest to możliwe.
   
 
 

darksinn7 
Użytkownik


Wiek: 32
Dołączył: 21 Gru 2016
Posty: 7
Skąd: Koszalin

Wysłany: Sro Gru 21, 2016 10:06 am   

Ja słyszałem, że ta nowa metoda partycypacyjna jest coraz powszechniej stosowana w korporacjach, w których jest duży problem z anonimowością przez to, że zatrudnia się tam dużo ludzi. Takie wpływanie na rozwój życia w firmie ma swoje plusy, które sam często widuję na własne oczy, ale trzeba pamiętać, żeby takie zadania nie kolidowały zbytnio z obowiązkami zawodowymi i żeby ktoś nie musiał siedzieć po nocach, żeby zastanowić się nad zrobieniem projektu firmowego. Niby łatwiej jest dzielić się zadaniami, kiedy robi się to z kimś jeszcze, ale wiecie, o co chodzi.
Mi się podobają takie inicjatywy jak zakładanie firmowego konta na Instagramie czy Snapchacie, pokazanie atmosfery albo osiągnięć, bo wtedy korporacje zyskują ludzki wymiar i są bliżej odbiorców, jeśli postanawiają się dzielić z tym, co się dzieje wewnątrz działów itd.
   
 
 

Marko28
Użytkownik

Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 5
Skąd: Tarnów

Wysłany: Wto Gru 27, 2016 1:41 pm   

Popieram przedmówcę w 100% :)
_________________
Ludzie ludziom zgotowali ten los.
   
 
 

irrekk77
Użytkownik

Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 1
Skąd: warszawa

Wysłany: Pon Sty 02, 2017 4:25 pm   

Jeśli chodzi o bardzo dobrą obsługę firmy czy reklamę w internecie, według mnie warto stosować te nowoczesne formy reklamy jakie oferuje w dzisiejszych czasach firma Conversion. Sami zobaczcie co to jest i jak działa współczynnik konwersji czy mix linków według mnie może to wam dać duże zyski !
   
 
 

esmeralda
Użytkownik

Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 93
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob Sty 28, 2017 2:56 pm   

Od siebie mogę polecić https://serwersms.pl to bardzo dobre narzędzie marketingowe, które można wykorzystać do kontaktu z klientem. Platformę można zintegrować z wewnętrznym systemem firmowym, jest niedrogie, daj sporo możliwości. Można obsługiwać je również na urządzeniach przenośnych.
   
 
 

Alerid
Użytkownik

Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 83
Skąd: Gdańsk

Wysłany: Pon Mar 13, 2017 12:54 pm   

Rozwój handlu dobrami konsumenckimi stawia wyzwania producentom, którzy muszą dostosowywać i udoskonalać strategię dotarcia do konsumentów. Obecnie firmy dostosowują swoją dystrybucję do popularyzacji handlu w Internecie, konsolidacji i profesjonalizacji sieci handlowych czy zróżnicowaniu handlu pomiędzy regionami kraju. Dla wielu firm jest to nowa sytuacja, która wymaga innowacyjnych rozwiązań i znaczącej zmiany dotychczasowego modelu sprzedaży. Specjalnie z myślą o takich firmach powstała usługa https://www.tmf-group.com...o-market-entry/
   
 
 

Tomasz96
Użytkownik

Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 142
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw Mar 23, 2017 9:28 am   

Z całą pewnością przydatne mogą się dla Ciebie okazać rozwiązania RFID. Służą one optymalizacji działań wewnątrz przedsiębiorstwa dzięki zastosowaniu chipów. W http://rfid.zone/ masz to świetnie przedstawione. Wiem, że teraz wiele firm decyduje się na wdrożenie u siebie tego systemu i bardzo sobie go chwalą.
   
 
 

humprey
Użytkownik

Dołączył: 24 Mar 2017
Posty: 15
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią Mar 24, 2017 2:25 pm   

Ile firm tyle strategii, nie ma jednej uniwersalnej - stety niestety. ;)
_________________
tableo.eu - tablica magnetyczna
   
 
 

Ulina 
Użytkownik

Dołączyła: 15 Mar 2017
Posty: 20
Skąd: Poznań

Wysłany: Nie Kwi 09, 2017 10:38 pm   

Głównym elementem strategii,każdej firmy powinna być dobra forma oszczędzania dzięki, której można uniknąć kryzysu. Dla mnie taką oszczędnością w firmie okazała się karta paliwowa - https://fleetcor.pl/porownanie-z-innymi-metodami-platnosci . Mogę na bieżąco kontrolować wydatki kierowców a pod koniec miesiąca otrzymuje jedną wygodną fakturę za całość.
   
 
 

triple 
Użytkownik


Wiek: 26
Dołączył: 11 Kwi 2017
Posty: 8
Skąd: Konin

Wysłany: Sro Kwi 12, 2017 11:27 am   

Jest kilka uniwersalnych elementów strategii zarządzania, ale większość tych standardowych typów znanych od lat uległo już takim modyfikacjom i wymieszaniom, że szukanie pomocy w książkach naukowych mija się z celem, chyba, że zostały wydane w ostatnim czasie i uwzględniają zmiany w życiu społeczno-ekonomicznym. Nadal ważny jest czynnik ludzki, bez którego żadna organizacja by nie miała racji bytu, tak samo jak finanse i postęp technologiczny, ale jednak teraz wszystkie rodzaje strategii są zbliżone do siebie, bo korzystają z tych samych dobrodziejstw, jakie oferuje rynek i działają na zbliżonych obszarach. Dlatego ciężko jest cokolwiek doradzić w tym kontekście, przynajmniej bez znajomości tła firmy.
   
 
 

ogi
Użytkownik

Dołączył: 22 Lut 2017
Posty: 66
Skąd: Augustów

Wysłany: Pon Kwi 17, 2017 2:59 pm   

A ja mam pytanie, związane z przynależnością firmy do różnych organizacji biznesowych. Myślicie, że to także może wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa i wzmocnić jego wizerunek na rynku? Ostatnio czytałem o Inicjatywie Mobilności Pracy: http://inicjatywa.eu/o-inicjatywie/ , która zajmuje się m.in. promocją mobilności pracy i usług w Europie, przeciwdziałaniem dyskryminacji pracowników delegowanych i ich pracodawców oraz walką z handlem ludźmi i współczesnym niewolnictwem. Bardzo ciekawy temat. Co myślicie?
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing