Forum o marketingu :: Czy tradycyjna reklama jeszcze ma szanse funkcjonować?
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Analiza marketingowa i strategiczna » Pomysł na biznes » Czy tradycyjna reklama jeszcze ma szanse funkcjonować?

Czy tradycyjna reklama jeszcze ma szanse funkcjonować?
Autor Wiadomość

seth
Użytkownik

Dołączył: 30 Kwi 2014
Posty: 6
Skąd: Kraków

Wysłany: Sro Kwi 30, 2014 8:58 pm   Czy tradycyjna reklama jeszcze ma szanse funkcjonować?

Czy teraz w dobie internetu i mediów internetowych tradycyjna, papierowa reklama ma jeszcze szansę na naszym rynku być dobrą formą promocji?
_________________
Polecam: http://higieniczny.pl/prz...-niemowlat.html
   
 
 

soniaa
Użytkownik

Dołączył: 19 Maj 2015
Posty: 2
Skąd: Wrocław

Wysłany: Wto Maj 19, 2015 11:18 am   

tutaj jest fajny cykl poświęcony reklamie tradycyjnej i tej interentowej http://cenabiznesu.pl/cykl/6676
Ogólnie papierowa forma nico odchodzi w zapomnienie ale nie wiem czy zaginie na zawsze bo jednak były i będą firmy do których to najlepiej pasuje. Jak można sobie wyobrazić choćby teatry bez plakatów itp
_________________
pozdrawiam, Soniaa
www: http://cenabiznesu.pl/
   
 
 

monian
Użytkownik

Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 18
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sro Lip 15, 2015 9:56 am   

Papierowa reklama ma jeszcze szansę, ale pod warunkiem że jest doskonale zaprojektowana i dystrybuowana z głową.
_________________
Pracownia - wirtualne biuro Kraków
   
 
 

małgosia_myszka 
Użytkownik

Wiek: 35
Dołączyła: 30 Cze 2015
Posty: 81
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw Lip 16, 2015 3:07 pm   

Tradycyjna reklama powinna być wspierana działaniami internetowymi. Dobrze obrana strategia na pewno zwiększy sprzedaż.
_________________
Buzz Marketing - Mama Marketing |
Piece z podajnikiem - Janów Lubelski
   
 
 

wanka
Użytkownik

Wiek: 33
Dołączył: 11 Wrz 2014
Posty: 273
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon Lis 23, 2015 8:23 pm   

Zawsze ma szansę zwiększyć sprzedaż.
   
 
 

helenkaa29 
Użytkownik

Dołączyła: 19 Lis 2014
Posty: 14
Skąd: kraków

Wysłany: Pią Sty 08, 2016 6:27 am   

Dokładnie taka tradycyjna reklama połączona z internetową da większe zyski. Ja teraz szukam do firmy jakichś nowych wizytówek. Zamówilibyście takie projekty jak tu - wizytówki kraków?
   
 
 

damianlab1234 
Użytkownik

Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 3
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sro Sty 27, 2016 1:47 pm   

To zależy od biznesu. reklama tradycyjna, choćby ulotki, to idealne rozwiązanie na dotyczące np. gastronomii oferującej dostawę do domu. Natomiast jeżeli prowadzisz sklep internetowy to już sens takiej reklamy jest pod znakiem zapytania. Nie mniej dzisiaj większość rzeczy szukamy w sieci, i uważam, że to podstawa dobrej strategii marketingowej.
_________________
skuteczne pozycjonowanie stron
   
 
 

SubLike 
Użytkownik
Michał Kurek


Wiek: 29
Dołączył: 25 Sty 2016
Posty: 7
Skąd: Gdańsk

Wysłany: Sob Sty 30, 2016 10:23 am   

Czy reklama "nie w internecie" to rzeczywiście tradycyjna reklama? Przecież można dać komuś wizytówkę z rozsuwanym pendrivem, a na nim oferta.

Można zrobić ciekawą angażująca akcję wokół swojego obiektu, zrobić z tego video i puścić w eter. Może stanie się viralem.

Można w lokalu stosować grywalizację.. np grając z barmanem w orła czy reszkę, że kiedy wygra klient to płaci połowę mniej itp..

Właśnie akcje outdoorowe są tymi najciekawszymi :)

"Tradycyjna reklama" ta papierowa i eventowa zawsze będzie funkcjonować. Ważne żeby wiedzieć jak łączyć kanały reklamowe i tworzyć z nich spójny system komunikacji z klientem :)
Ciężko stwierdzić co jest tradycyjną reklamą. Czy ulotka która świeci i gada to dalej tradycja czy już innowacja? W końcu to dalej ulotka : )
_________________
www.snowball.com.pl
Partnerzy:
www.getresponse.pl
www.freshmail.pl
www.strefakursow.pl
   
 
 

kozakanita 
Użytkownik

Wiek: 30
Dołączyła: 22 Maj 2015
Posty: 56
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto Lut 02, 2016 1:57 pm   

Myślę, że ludzie już tak się przyzwyczaili do ulotek, że biorąc je automatycznie zastanawiają się gdzie je wyrzucić ;)
Jednak takie branże jak pizzeria, gdzie na ulotce jest też cennik zawsze będą mile widziane przez osoby, które z tego korzystają....
   
 
 

komar 
Użytkownik

Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 83
Skąd: Rzeszów

Wysłany: Pon Kwi 18, 2016 12:42 pm   

Reklama w formie papierowej nadal ma rację bytu, ale nie w każdej branży. Ulotki czy reklama w prasie może się sprawdzić, jeżeli to lokalny biznes. Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem będzie marketing mobilny, w końcu popularność urządzeń przenośnych jest duża, także to chyba najszybszy sposób na to, aby dotrzeć do klienta. Zobaczcie sobie stronę https://serwersms.pl znajdziecie tam więcej informacji na ten temat.
   
 
 

daisy 
Użytkownik

Dołączyła: 06 Gru 2016
Posty: 3
Skąd: Venus. :-)

Wysłany: Wto Gru 06, 2016 7:03 pm   

Też jestem zdania, że reklama tradycyjna będzie zawsze. Nie sposób oddzielić jednego od drugiego moim zdaniem a siła tkwi właśnie w połączeniu dwóch sposobów dotarcia do klienta. Oczywiście jakieś tam znaczenie ma na pewno branża - ale dotyczy to kwestii dostosowania odpowiednich środków przekazu a nie całkowitej rezygnacji tej formy. Do mnie najbardziej "trafiają" takie reklamy -> http://fabrykareklamy.pro...-i-billboardow/ + oczywiście jakieś fajne formy promocji w sieci. Wszystko tak naprawdę od ciekawego pomysłu, ale to już kwestia zupełnie inna. Nie wyobrażam sobie braku możliwości reklamowania się "w realu".
   
 
 

darksinn7 
Użytkownik


Wiek: 32
Dołączył: 21 Gru 2016
Posty: 7
Skąd: Koszalin

Wysłany: Sro Gru 21, 2016 10:56 am   

Na razie nic nie wskazuje, by tradycyjne formy reklamy traciły na skuteczności, a wręcz przeciwnie, utrzymują się na stałym poziomie. Przedsiębiorcy muszą pamiętać, że bez względu na branżę, w jakiej działają, nie wszyscy klienci są przekonani do nowoczesnych, mobilnych rozwiązań i jeśli ktoś skupi się tylko na tym kierunku, jest duże prawdopodobieństwo, że przeoczą większość treści czy promocji, które przybliżają grupy docelowe do produktów i marek.
Poza tym takie billboardy czy ulotki ma szansę zobaczyć więcej osób w jednym czasie niż wpis na Facebooku czy Twitterze i dotrzeć do wielu osób. Już nie mówiąc o tym, że tradycyjne hasła reklamowe szybciej zapadają w pamięci niż treści postów.

Nie wolno zapominać ani o jednej ani o drugiej formie, tylko połączyć je w spójny system, który najlepiej trafi do klientów.
   
 
 

zuzia123 
Użytkownik

Dołączyła: 20 Lis 2015
Posty: 100
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią Lut 03, 2017 4:00 pm   

Myślę, że zawsze sprawdza się foldery, w których jeśli dobrze to przemyślimy i ułożymy w spójną całość, można przedstawić bardzo wiele. Takim drukiem od lat zajmuje się http://drukarniaatu.pl/foldery-reklamowe.html i maja doświadczenie, doskonale wiedząc co powinny zawierać, a jakie info sa zbędne.
   
 
 

franz
Użytkownik

Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 5
Skąd: Alaska

Wysłany: Sob Lut 04, 2017 3:08 pm   

Mimo wszędobylskości internetu uważam, że jak najbardziej!
_________________
https://motoprzekroj.blogspot.com/
   
 
 

igoor310
Użytkownik

Dołączył: 09 Lut 2017
Posty: 3
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią Lut 10, 2017 4:03 pm   

W dobie cyfryzacji i internetu myśle że siła przebicia jest słaba
_________________
http://pozyczamratalnie.p...czek-ratalnych/
Ostatnio zmieniony przez igoor310 Pon Lut 13, 2017 5:04 pm, w całości zmieniany 1 raz  
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing