Forum o marketingu :: Wirtualne biuro - korzystacie?
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Analiza marketingowa i strategiczna » Pomysł na biznes » Wirtualne biuro - korzystacie?

Wirtualne biuro - korzystacie?
Autor Wiadomość

LukaszNiewiadom
Użytkownik

Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 2
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Maj 30, 2016 9:23 am   Wirtualne biuro - korzystacie?

Myślę nad wynajęciem wirtualnego biura. To ostatnio dość popularny temat. Jestem ciekaw jak to się sprawdza w praktyce? Chcę skorzytać z tej firmy https://cowork.com.pl/. Bo mają siedzibę w centrum Warszawy, a to dobre miejsce na spotkania. Kogo polecacie? Jak wygląda taka współpraca? :?: :idea:
   
 
 

komar 
Użytkownik

Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 81
Skąd: Rzeszów

Wysłany: Pią Sie 26, 2016 2:58 pm   

Coworking to ciekawa sprawa, moim zdaniem potrzebne są takie rzeczy, osób pracujących zdalnie przybywa, a trudno pracować cały czas z domu. Kto nie ma umiejętności organizacji pracy może być mu trudno, takie rozwiązanie ułatwia sprawę. Poza tym w biurach można nawiązać cenne kontakty biznesowe. Ja jestem za.
   
 
 

nasza
Użytkownik

Dołączył: 13 Mar 2016
Posty: 55
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią Sie 26, 2016 3:50 pm   

Faktycznie wirtualne biuro to bardzo wygodna opcja. Jakby kogoś z Was interesowało wirtualne biuro wrocław zobaczcie sobie ofertę Full Service Office. Oni udostępniają sale konferencyjne oraz biura w dobrych cenach.
   
 
 

Alerid
Użytkownik

Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 104
Skąd: Gdańsk

Wysłany: Sro Wrz 14, 2016 12:58 pm   

Nie jestem przekonany do tego pomysłu. Wynająłem za to za przystępne pieniądze lokal w Poznaniu niedaleko centrum. Zanim zdecydujecie się na wirtualne biuro, które moim zdaniem brzmi średnio profesjonalnie w oczach klienta, skorzystajcie z tej wyszukiwarki:http://www.officemap.pl/search/list/?city=poznan . Jej głównymi zaletami są przejrzystość i zaawansowane filtry wyszukiwania, które umożliwią znalezienie lokalu po konkretnej powierzchni, dla określonej liczby pracowników w jednej z ośmiu prestiżowych lokalizacji w całej Polsce.
   
 
 

gringos
Użytkownik

Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 15
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Wrz 19, 2016 4:54 pm   

Ja korzystam od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolony. Kupa kosztów mi odpadła
_________________
Art Cinema
   
 
 

szpion 
Użytkownik

Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 15
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon Wrz 19, 2016 8:00 pm   

A zdarzało mi się korzystać, w sumie nawet przez 2 lata, ale teraz stawiam na księgową z krwi i kości ;)
_________________
Dowson Holdings Ltd
   
 
 

Powazny30
Użytkownik

Wiek: 34
Dołączył: 24 Wrz 2016
Posty: 3
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie Wrz 25, 2016 8:52 am   

Korzystałem przez 3 lata.Oryginalny adres miałem,fajnie się pracowałem z tym.Teraz jestem na swoim.
   
 
 

silka33 
Użytkownik

Dołączyła: 25 Maj 2017
Posty: 82
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon Sie 14, 2017 12:59 pm   

ja jeszcze nie korzystalam ale chyba czas to zmienic bo teraz pozeraja mnie koszta zwiazane z wynajeciem biura...
   
 
 

joola 
Użytkownik

Dołączyła: 20 Cze 2017
Posty: 116
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią Wrz 01, 2017 9:07 pm   

To coworking jest dla ciebie :) Ja na co dzień pracuję w domu ale od czasu do czasu muszę wyjsc do ludzi heh :) Wtedy korzystam z platformy sharespace.pl i wynajmuje biurko w open space. Wiele udogodnień jak możliwosc wynajecia przestrzeni na dowolny okres czasu ( nawet 1 dzień ), niskie ceny i darmowa pomoc zespolu doradców.
   
 
 

kron
Użytkownik

Wiek: 62
Dołączył: 15 Wrz 2017
Posty: 5
Skąd: Plons

Wysłany: Pią Wrz 15, 2017 10:22 am   

Coraz więcej moich znajomych prowadzących wirtualne biznesy decyduje się na takie rozwiązanie i w sumie to im się nie dziwię..
_________________
http://biurowi.blog.pl/
   
 
 

danielaa90 
Użytkownik

Wiek: 27
Dołączyła: 28 Sty 2016
Posty: 74
Skąd: Polska

Wysłany: Pon Lis 13, 2017 12:48 pm   

Dla nowej, niewielkiej firmy może to być dobre rozwiązanie, dla pozostałych już jednak nie. Niemal każda firma potrzebuje biura, czy siedziby. Warto rozejrzeć się za biurem w sieci, na serwisach ogłoszeniowych, choćby tu https://walterherz.com - łatwiej znaleźć odpowiednie miejsce.
   
 
 

maciejj862 
Użytkownik

Wiek: 31
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 61
Skąd: Polska

Wysłany: Sob Lis 18, 2017 4:42 pm   

To zależy od wielkości działalności i możliwości finansowych. Moim zdaniem w większości firm rozsądniejszym wyborem będzie wynajem prawdziwego biura, nie wirtualnego. Jeśli planujecie wynajęcie lub zmianę biura, to na https://akademianajemcy.pl organizują szkolenia w tym temacie - powinny pomóc w wyborze odpowiedniego miejsca, ograniczeniu kosztów itp.
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing