Forum o marketingu :: Zakładanie firmy- kilka pytań
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Analiza marketingowa i strategiczna » Pomysł na biznes » Zakładanie firmy- kilka pytań

Zakładanie firmy- kilka pytań
Autor Wiadomość

wanka
Użytkownik

Wiek: 33
Dołączył: 11 Wrz 2014
Posty: 260
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw Cze 18, 2015 2:26 pm   Re: kredyt

rachelka napisał/a:
fajną ofertę ma idea http://www.ideabank.pl/kr...lus-rok-bez-zus dla firm które dopiero co wystartowały i nie mają długiego stażu to rozwiązanie w sam raz.


Nie rozumiem wpisu...
   
 
 

helenkaa29 
Użytkownik

Dołączyła: 19 Lis 2014
Posty: 14
Skąd: kraków

Wysłany: Czw Paź 29, 2015 6:14 am   

A czy takie początkujące firmy powinny zdecydować się na jakieś oprogramowanie? przyda się archiwizacja dokumentacji? wszystko by było uporządkowane prawda?
   
 
 

annannam
Użytkownik

Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 20
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon Lis 02, 2015 12:00 pm   

Mnóstwo pytań, a żeby odpowiedzieć na większość z nich potrzebne byłyby dodatkowe informacje. Moim zdaniem dobrze byłoby iść do prawika, który specjalizuje się w prawie gospodarczym.
_________________
http://posgroup.pl/
   
 
 

szurny
Użytkownik

Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 216
Skąd: wadowice

Wysłany: Pon Lis 23, 2015 9:40 pm   

Jednak z takich bardziej potrzebnych rzeczy żeby firma mogła funkcjonować to na pewno serwery i komputery. Możesz sobie zobaczyć co ma w ofercie firma informatyczna http://www.thomas-it.pl/o-firmie.html oni od dawna siedzą w branży i wiedzą co i dla kogo dobrać. Powinni pomóc.
   
 
 

Karolcia900 
Użytkownik

Dołączyła: 19 Lis 2015
Posty: 29
Skąd: Kraków

Wysłany: Sro Lis 25, 2015 9:14 pm   

Najważniejsza sprawa - dobrze przygotować umowę, jeśli świadczymy usługi przez jakiś okres. Niestety coraz więcej jest teraz dłużników, z tego robią się problemy, a potem trzeba zgłaszać sprawę do windykacji. Jeśli mamy jakieś luki w umowie odnośnie kwestii pobierania płatności to jest nieciekawie. W najcięższych sprawach warto od razu oddać sprawę w ręce fachowców. Jeśli masz już problem z odzyskaniem swoich należności i jak szukasz kogoś doświadczonego - wejdź tutaj.
   
 
 

barbórka 
Użytkownik

Dołączyła: 03 Mar 2015
Posty: 436
Skąd: Lbn

Wysłany: Czw Lis 26, 2015 12:27 pm   

Najważniejsze to wiedzieć ile dana firma pochłonie pieniędzy, zawsze na początku trzeba trochę zainwestować. Najczęściej biorąc kredyt. Warto przeczytać o tym więcej tutaj http://bestcapital.pl/dla...y-inwestycyjne/ żeby wiedzieć co wybrać.
   
 
 

michalina25 
Użytkownik

Dołączyła: 02 Kwi 2015
Posty: 5
Skąd: kraków

Wysłany: Wto Lut 02, 2016 8:11 am   

A czy w takiej startującej firmie trzeba się też zatroszczyć o świadczenia zdrowotne? chyba każdy pracownik powinien takie mieć prawda?
   
 
 

malenko
Użytkownik


Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 126
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw Lut 04, 2016 12:08 pm   

A jeżeli chodzi o kredyty dla firm które istnieją na rynku od około kilku miesięcy. To czy trudno uzyskać kredyt czy finansowanie w postaci leasingu?
Pytam, bo potrzebuję zakupić trochę sprzętu - a kredyt to najszybsza opcja na sfinansowanie zakupów.
_________________
Życie jest jak pudełko czekoladek - nigdy nie wiesz, co ci się trafi.
   
 
 

bek
Użytkownik

Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 49
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw Lut 04, 2016 1:02 pm   

Dopytaj się na forum finansowym:
http://www.forum-kredytowe.pl/f128/

Znajduje się na nim sporo tematów o tym w jakim banku można starać się o kredyt dla firm. Wprawdzie nowa firma ma wieksze problemy z dostaniem takiego kredytu ale nie jest to niemożliwe. Przecież banki często udzielają kredytów na otwarcie firmy. Możesz na stronie załozyć temat oraz opisać swoje dochody oraz sytuację.
   
 
 

biko 
Użytkownik

Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 159
Skąd: Toruń

Wysłany: Pon Lut 08, 2016 5:04 pm   

Zakładając np. sklep odzieżowy trzeba mieć wkład własny nie tylko na wynajęcie pomieszczenie, ale również na zatowarowanie. Niestety niektórzy o tym zapominają. |Dojazdy do hurtowni są kosztowne, dlatego też np. tutaj http://www.glo-story.pl jest hurtownia ubrań, w której zakupy można zrobić online. Jest to bardzo dobre i korzystne rozwiązanie. Oczywiście mają też hurtownie stacjonarną w Wólce Kosowskiej.
   
 
 

nikki
Użytkownik

Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 122
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw Mar 24, 2016 11:56 am   

Ja polecam przede wszystkim korzystać z rozwiązań online, są tańsze i wygodniejsze niż usługi w rzeczywistych biurach i tutaj nie ma problemu z odległością, czy dojazdem oraz dostępnościa usług (zazwyczaj 24 h dostępności). Tak jest już powszechnie z rachunkowością, zaczyna też być w innych dziedzinach jak windykacja, zobaczcie sobie chociażby portal Vindicat http://vindicat.pl/ , myślę, że z czasem wszystko przeniesie się do sieci...
   
 
 

mirabella 
Użytkownik

Wiek: 29
Dołączyła: 13 Kwi 2014
Posty: 471
Skąd: Śląsk

Wysłany: Czw Mar 31, 2016 3:54 pm   

Trzeba też od początku pomyśleć o szybki, stabilnym i bezpiecznym łączu internetowym. Sprawdźcie ofertę tego dostawcy: http://sblinternet.pl/dla...et-dla-firmy-79, które oferuje nowoczesne rozwiązania. A jeśli macie sklep internetowy, to koniecznie zainwestujcie w łącze backupowe.
   
 
 

zuzia123 
Użytkownik

Dołączyła: 20 Lis 2015
Posty: 89
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sro Cze 22, 2016 9:26 am   

helenkaa29 napisał/a:
A czy takie początkujące firmy powinny zdecydować się na jakieś oprogramowanie? przyda się archiwizacja dokumentacji? wszystko by było uporządkowane prawda?


Spora część dokumentów w firmach ma postać papierową. Im też warto zapewnić odpowiednią ochronę. Ich archiwizacja nie jest prosta, ale na rynku są firmy takie jak np. ta http://www.archidoc.pl/ar...apierowych.html , które pomogą w samej archiwizacji i ich późniejszym przechowywaniu.
   
 
 

Adam76
Użytkownik

Dołączył: 04 Lip 2016
Posty: 134
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie Wrz 04, 2016 7:18 pm   

W przypadku prowadzenia sklepu odzieżowego, z pewnością będziesz potrzebował dobrego dostawcy odzieży. Najlepiej skontaktuj się z hurtownią http://sosimply.pl/ bo wiem, że to rzetelny dostawca. A jeśli chodzi o asortyment, to z tego, co słyszałem, mają jedną z najlepszych ofert w Polsce. Na pewno powinieneś wziąć ich pod uwagę.
   
 
 

vix
Użytkownik

Dołączył: 06 Wrz 2016
Posty: 15
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sro Wrz 07, 2016 8:56 am   

Z rachunkowością nie ma żartów. W ogóle zawsze z biznesem na początku jest ciężko, szczególnie w Polsce, ale potem to się zmieni i odetchniesz
_________________
Pracownia coworking
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing