Forum o marketingu :: Wesele - organizacja
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Inne » Rozmowy na inne tematy » Wesele - organizacja

Wesele - organizacja
Autor Wiadomość

mirabella 
Użytkownik

Wiek: 30
Dołączyła: 13 Kwi 2014
Posty: 501
Skąd: Śląsk

Wysłany: Pon Paź 02, 2017 7:09 pm   

A wolicie DJa, czy zespół? Przy czym się lepiej bawicie?
   
 
 

SylweQ34 
Użytkownik

Dołączył: 03 Paź 2017
Posty: 1
Skąd: Gdynia

Wysłany: Wto Paź 03, 2017 1:05 pm   

Z chęcią podpatrzę na wasze propozycję. Z narzeczoną stoimy przed podejmowaniem decyzji związanych z tym ważnym dniem i myślimy jaką kwotę powinniśmy mniej więcej przeznaczyć.
_________________
dell
   
 
 

Tomasz96
Użytkownik

Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 344
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw Paź 05, 2017 9:18 am   

Pamiętajcie, że w tym dniu jest zawsze tyle stresu i nerwów, że nie ma sensu wybierać niesprawdzonych rozwiązań. Wiele osób robi błąd z salą weselną, bo wybierają niesprawdzone miejsca. Najlepiej od razu zdecydować się na wesele w takim hotelu jak http://www.hotelfajkier.pl/wesela Tam będziecie mieć pewność, że wszystko odbędzie się tak, jak sobie tego zażyczycie.
   
 
 

małami
Użytkownik

Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 128
Skąd: koniecpolski

Wysłany: Czw Paź 05, 2017 5:53 pm   

My akurat od samego początku wiedzieliśmy, że chcemy zorganizować wesele w best western efekt express w krakowie. Ta sala podobała nam się już od dawna i własnie tam zaklepaliśmy nasz termin. To był świetny wybór.
   
 
 

aliczka
Użytkownik

Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 271
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Nie Paź 08, 2017 12:48 pm   

:)
Ostatnio zmieniony przez aliczka Wto Paź 24, 2017 5:49 am, w całości zmieniany 1 raz  
   
 
 

kozakanita 
Użytkownik

Wiek: 30
Dołączyła: 22 Maj 2015
Posty: 56
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sro Paź 18, 2017 9:44 am   

My mieliśmy wesele w Elblągu. Było dużo nerwów z wyborem sali, jedzenia, orkiestrą na wesele, ale ostatecznie podpatrzyliśmy kilka zespołów i wybraliśmy Darius Group http://dariusgroup.pl. Nie chcieliśmy mieć DJ, woleliśmy zespół, który zagra nam na żywo :)
   
 
 

aliczka
Użytkownik

Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 271
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Wto Paź 24, 2017 5:50 am   

No jeśli chodzi o wesele to najpierw trzeba myśleć o fotografie i sali i zespole. Jeśli chodzi o salę to my mieliśmy bardzo fajną - Venge w łodzi :)
   
 
 

kozakanita 
Użytkownik

Wiek: 30
Dołączyła: 22 Maj 2015
Posty: 56
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sro Paź 25, 2017 11:44 am   

My wesele robiliśmy w kompleksie Hotelowym Logos w Augustowie, mieliśmy wszystko dostępne w jednym miejscu, więc nie musieliśmy nigdzie jeździć, spieszyć się itd.
Po imprezie goście mieli zapewnione noclegi, więc bawiliśmy się do rana, a później tylko do hotelu http://augustow-hotel.pl :)
   
 
 

Przemo34
Użytkownik

Wiek: 37
Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 81
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob Paź 28, 2017 8:54 pm   

Według mnie jednak kobiety mają lepsze zdolności organizacyjne, jeśli chodzi o wesele, ale sam wyszukałem ciekawe miejsce na taką uroczystość, a dokładniej [url=wesele w Pałacu]http://palacdomaniowski.pl/wesela-sluby-okolice-radomia/[/url] Domaniowskim, więc mogę śmiało Wam polecić ich ofertę, bo okolica jest ogromnie malownicza, a sam pałac prezentuje się pięknie. Jestem pewien, że każda kobieta mając wesele w takim miejscu, powie, że jest to wesele jej marzeń.
   
 
 

Johny67 
Użytkownik

Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 224
Skąd: szczecin

Wysłany: Pią Lis 03, 2017 6:32 pm   

Możesz skorzystać z usług konsultantki ślubnej ale one chyba nie są zbyt tanie, a samo wesele, to i tak spory wydatek. Z innych przydatnych adresów, to na https://www.partybox.pl/ możesz zamówić dekoracje weselne.
   
 
 

kornelius
Użytkownik

Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 151
Skąd: Polska

Wysłany: Nie Lis 19, 2017 9:25 am   

My organizowalismy nasze wesele w Chacie z Zalipia w Sarnowie. Jest to bardzo ładna sala bankietowa, dbają tam o każdy detal, no i mają bardzo dobre jedzenie.
   
 
 

must
Użytkownik

Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 4
Skąd: bsd

Wysłany: Nie Lis 19, 2017 10:57 am   

wiecie może, czy wynajęcie organizatora wesel jest opłacalne? ile to kosztuje?
   
 
 

manieczka
Użytkownik

Dołączył: 20 Paź 2017
Posty: 23
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto Lis 21, 2017 8:31 pm   

jak chodzi o wszelkie dekoracje to idelanym miejscem gdzie możesz znaleźć wszystko co jest potrzebne na na wesele to https://godanparty.pl/ ! Wszelkie balony, konfetti czy rekwizyty do zdjęć, zaproszenia itp. Wszystko mają ładnie wykonane i w dobrej cenie
   
 
 

aliczka
Użytkownik

Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 271
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Sob Gru 02, 2017 5:27 pm   

Jeśli chodzi o organizacje wesela to najpierw trzeba wynając salę, bo z nimi są nadłuższe terminy oczekiwania. Moja siostra organiozwała teraz wesele w Chacie z Zalipia w Sarnowie. To naprawdę piękne miejsce na wesele, mają miłą obsługę i bardzo dobre jedzenie.
   
 
 

milosnik13 
Użytkownik

Dołączyła: 06 Gru 2015
Posty: 58
Skąd: ślask

Wysłany: Sob Gru 09, 2017 7:44 am   

Nam w organizacji wesela bardzo pomogli rodzice. Ale przy wyborze zaproszeń ślubnych mało nie doszło do awantury. Wiadomo kobiety wybierają zaproszenia z kwiatkami , gołąbkami itp. A mi podobają się klasyczne zaproszenia ślubne czarno białe https://z-milosci.pl/kategoria/zaproszenia/zaproszenia-black-and-white Są w stylu retro, lub z dowcipnymi rysunkami, na sam ich widok człowiek sie uśmiecha. Doszliśmy do kompromisu, ale łatwo ne było.
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing