Forum o marketingu :: Wyposażenie do biura - skąd?
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Inne » Rozmowy na inne tematy » Wyposażenie do biura - skąd?

Wyposażenie do biura - skąd?
Autor Wiadomość

esmeralda
Użytkownik

Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 99
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie Sie 16, 2015 2:58 pm   Wyposażenie do biura - skąd?

Gdzie się zaopatrujecie w opakowania, kartony, koperty itp.? Jakie elementy wyposażenia biura są dla Was niezbędne?
   
 
 

komar 
Użytkownik

Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 83
Skąd: Rzeszów

Wysłany: Pon Sie 24, 2015 9:32 am   

Warto zajrzeć na http://www.rajapack.pl/ar...h_PDT01181.html - firma to lider wśród producentów opakowań, ceny mają przystępne, ostatnio kupowałem u nich kartony. Jeżeli chodzi o niezbędne wyposażenie na pewno trudno byłoby funkcjonować bez kopert i opakowań, szczególnie jak prowadzi się handel internetowy.
   
 
 

tritimi 
Użytkownik

Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 17
Skąd: Poznań

Wysłany: Pon Sie 24, 2015 3:00 pm   

Pamiętaj również o zabezpieczeniu biura przed potencjalnym włamywaczem. Pod adresme http://teleconnections.com.pl znajdziesz komplet rozwiązań na każdą kieszeń.
   
 
 

managerka 
Użytkownik

Dołączyła: 18 Lis 2014
Posty: 507
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto Sie 25, 2015 2:56 pm   

Zabezpieczenie przed włamywaczem to ważna kwestia. Tylko jak to zrobić?
   
 
 

ravel
Użytkownik

Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 74
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią Lis 20, 2015 4:00 pm   

Moim zdaniem warto zainwestować w dobrej jakości wyposażenie biurowe. W każdej firmie na pewno nie może zabraknąć niszczarki, mogę polecić sprzęt Wallner. Więcej informacji na temat tych urządzeń znajdziecie na stronie http://www.niszczarkawallner.pl.
   
 
 

zuzia123 
Użytkownik

Dołączyła: 20 Lis 2015
Posty: 100
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią Lis 20, 2015 9:34 pm   

Wszystko na temat niszczarek znajduje się na http://www.niszczarkibiurowe.com/ - od podziału na kategorie, przeznaczenia, technologii, producentów, po artykuły związane z ryzykami kradzieży tożsamości. Czasem nie trzeba kupować mega machiny, drogiej i bardzo skomplikowanej, bo zwykłą niszczarka przybiurkowa w małych firmach sprawdzi się idealnie.
   
 
 

mirabella 
Użytkownik

Wiek: 30
Dołączyła: 13 Kwi 2014
Posty: 501
Skąd: Śląsk

Wysłany: Pon Lis 23, 2015 3:11 pm   

Trzeba pomyśleć też o odpowiednich fotelach - może się to wydawać błahostką, ale jeśli pracownik spędza 8 godz. przed komputerem to warto zadbać o jego kręgosłup.
   
 
 

wanka
Użytkownik

Wiek: 34
Dołączył: 11 Wrz 2014
Posty: 273
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon Lis 23, 2015 9:08 pm   

Mój szef ma z IKEA meble.
   
 
 

kora 
Użytkownik

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 30 Lip 2013
Posty: 481
Skąd: Śląsk

Wysłany: Wto Lis 24, 2015 4:25 pm   

U nas w biurze też są meble z Ikei i prezentują się całkiem nieźle.
   
 
 

kamiiil 
Użytkownik

Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 119
Skąd: Szczecin

Wysłany: Sob Lis 28, 2015 12:30 am   

Wszelką elektronikę jak np. komputery możesz zamawiać w sklepach, jakie są dostępne w sieci http://www.morele.net/wia...ze-laptopy/1164 Pewnie mają również jakąś ofertę dla firm.
   
 
 

monika_warszawa
Użytkownik

Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 147
Skąd: warszawa

Wysłany: Sro Gru 02, 2015 12:14 pm   

Swoje biuro urządzałam w sklepie warszawskiej firmy Classic Meble. Oferują bardzo fajne rozwiązania no i specjalizują się w tego typu zleceniach jak projektowanie i urządzanie biur, więc wszystko wyszło super, a co najważniejsze rozsądnie cenowo :)
   
 
 

małgosia_myszka 
Użytkownik

Wiek: 36
Dołączyła: 30 Cze 2015
Posty: 81
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto Gru 08, 2015 3:44 pm   

Wyposażenie do biura to jedno, ale eksploatacja urządzeń w biurze to już inna bajka. Jak nie będziemy oszczędzać i szukać oszczędności to może nie być łatwo. Ja prócz mebli biurowych i komputerów muszę mieć wydajną drukarkę z tanią eksploatacją bo często z niej korzystam. Ważne dla mnie było bym mogła kupić do niej też tańsze zamienniki. Okazało się, ze najtańsze są w https://itoner.pl i mają darmową wysyłkę, więc mam kolejne oszczędności.
   
 
 

addrun
Użytkownik

Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 416
Skąd: Katowice

Wysłany: Sro Gru 09, 2015 9:02 am   

no to super, że są takie możliwości:)
   
 
 

staś
Użytkownik

Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 3
Skąd: Poznań

Wysłany: Pią Gru 11, 2015 9:39 am   

Poszukaj informacji o firmie KartonDlaCiebie z Poznania, jeśli jesteś z tych okolic. Mają świetny asortyment :)
_________________
Najlepsze z opakowań to opakowania świąteczne :)
   
 
 

milosnik13 
Użytkownik

Dołączyła: 06 Gru 2015
Posty: 58
Skąd: ślask

Wysłany: Sro Gru 16, 2015 7:05 am   

A czy pomyśleliście by dodatkowo w komputerach w firmie skorzystać z takiej propozycji http://www.spypc.pl/ Jest to coraz szerzej wykorzystywana możliwość kontroli efektywności, wydajności i nazwijmy po imieniu uczciwości pracownika. Ja wiem, ze tak zawany szpieg komputerowy może brzydko się kojażyć, ale z drugiej strony na prowadzenie firmy wykładamy sporo gotówki i chcemy dobrze inwestować w tym także w uczciwych pracowników.
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing