Forum o marketingu :: Rola PR w marketingu produktów sportowych i imprez.
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Promocja » Public Relations » Rola PR w marketingu produktów sportowych i imprez.

Rola PR w marketingu produktów sportowych i imprez.
Autor Wiadomość

J.L
Użytkownik

Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 1
Skąd: Stąd

Wysłany: Pon Lis 21, 2011 5:46 pm   Rola PR w marketingu produktów sportowych i imprez.

Witam. Poszukuję odpowiedzi na jedno pytanie.

Jaka jest rola PR w marketingu produktów sportowych i imprez.

PS: Jestem tu nowy, więc jeśli źle ulokowałem swojego posta to z góry przepraszam i proszę o przeniesienie go w odpowiednie miejsce. Pozdrawiam.


J.L
   
 
 

it-spleen 
Użytkownik
it-spleen


Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 601
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: Pon Lis 21, 2011 10:15 pm   

PR w znaczeniu wydarzeń sportowych jest niezwykłe ważny. W jednym z dawniejszych magazynów Brief czytałem, że Polska jest daleko w tyle, jeżeli chodzi o całość eventów sportowych. Jeden ze specjalistów pokazał to na przykładzie Mistrzostw Europy w Koszykówce w Polsce. Zero informacji outdoorowej i wskazówek jak dojechać, dodatkowo słabe nagłośnienie w prasie i telewizji. Na przykład w Berlinie podczas Mistrzostw w Piłkę Nożną już po przekroczeniu granicy na terenie całego Państwa było 'słyszeć, że coś się dzieje'. Ograniczenie PR do kilku artykułów w prasie, czy reklam w radiu (bo w TV nie widziałem) to aktualnie nawet nie ziarenko piasku. Trzeba wyjść poza schematy, przekonać ludzie, że to czy tamto jest takie fajne, że muszą tam być.
Jeżeli sprecyzujesz konkretnie pytanie - ja sprecyzuję odpowiedź.

Z pozdrowieniami
_________________
T. Jeziorski | iTSOLUTIONS by SPLEEN | Projektowanie stron WWW i e-Marketing | biuro@spleen.com.pl | +48 660-685-064

szafy meble kuchenne pruszków warszawa
   
 
 
 

Iga M.
[Usunięty]

Wysłany: Sro Sty 04, 2012 11:47 am   

Rola PR w marketingu produktów sportowych i imprez jest tak samo ważna, jak rola PR w marketingu w ogóle.

Bez komunikacji z otoczeniem, dotarcie do tych, których chce się poinformować o wydarzeniu, bez PR-u nie ma szans.

Reklama to tylko jeden ze środków, jest jeszcze choćby media relations bardzo istotne przy organizacji takich eventów.
   
 
 

it-spleen 
Użytkownik
it-spleen


Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 601
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: Czw Sty 05, 2012 12:00 pm   

Jednakże, nasz PR sportowy w Polsce wręcz leży. Niestety.
_________________
T. Jeziorski | iTSOLUTIONS by SPLEEN | Projektowanie stron WWW i e-Marketing | biuro@spleen.com.pl | +48 660-685-064

szafy meble kuchenne pruszków warszawa
   
 
 
 

fn1984 
Użytkownik

Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 11
Skąd: z Poznania

Wysłany: Sob Sty 07, 2012 6:52 pm   PR do kwadratu

W taj branży jest bardzo ciasno.

Sądzę, że wszyscy potwierdzą, że w polskich warunkach biznesowych PR wciąż jest wrzucany do jednego wora z marketingiem i reklamą. Pracowałem jako redaktor naczelny czasopisma motoryzacyjnego i wiem z praktyki, że PR decyduje o obrotach handlowych (niezależnie od starań handlowców.

W pierwszej kolejności trzeba zadbać o profesjonalne informacje prasowe, newslettery, reklamy internetowe, teksty na www

Potem budowanie mediarelations!

Pozdrawiam!
   
 
 

it-spleen 
Użytkownik
it-spleen


Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 601
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: Nie Sty 08, 2012 11:55 am   

A jakie to pismo, jeżeli to nie tajemnica ?
_________________
T. Jeziorski | iTSOLUTIONS by SPLEEN | Projektowanie stron WWW i e-Marketing | biuro@spleen.com.pl | +48 660-685-064

szafy meble kuchenne pruszków warszawa
   
 
 
 

Maurycy
Użytkownik

Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 13
Skąd: Wrocław

Wysłany: Czw Sty 19, 2012 1:12 pm   

Pytanie - temat rzeka. W sumie to brzmi jak temat pracy magisterskiej, dlatego trudno odpowiedzieć jednym zdaniem. Heh, jak już powiedzieliście, pr sportowy leży i kwiczy. Może na przykładzie Euro czegoś się nauczymy, choć w sumie jak się dłużej zastanowić to bez sensu porównanie.
_________________
Reklama na facebooku sposobem na promocję Twojej firmy
   
 
 

it-spleen 
Użytkownik
it-spleen


Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 601
Skąd: Tarnowskie Góry

Wysłany: Pią Sty 20, 2012 11:33 am   

Na przykładzie mistrzostw w koszykówce, siatkówce itd. niczego się nie nauczyliśmy to i na Euro w piłkę nożną nie ma co liczyć:)
_________________
T. Jeziorski | iTSOLUTIONS by SPLEEN | Projektowanie stron WWW i e-Marketing | biuro@spleen.com.pl | +48 660-685-064

szafy meble kuchenne pruszków warszawa
   
 
 
 

AdEngine
Użytkownik

Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 8
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw Gru 12, 2013 12:38 pm   

Dokładnie tak... PR leży i kwiczy, tylko nie wiem dlaczego, bo jest kilka agencji wyspecjalizowanych w PR sportowym. Ale z drugiej strony w życiu, jako PR-owiec nie zabrałbym się za piłkę nożną w naszym kraju :D Może problem tkwi gdzieś głębiej, może nie ma PR owego Don Kichota? :)
_________________
Outsourcing marketingu Agencja PR Warszawa
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing