Forum o marketingu :: Praca - agencja czy korporacja?

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Personel, zasoby ludzkie, HR » Rekrutacje i poszukiwanie współpracowników » Praca - agencja czy korporacja?

Praca - agencja czy korporacja?
Autor Wiadomość

annaan
Użytkownik

Wysłany: Czw Kwi 16, 2015 10:22 am   Praca - agencja czy korporacja?

Witam,

jestem studentką IV roku w Poznaniu, właśnie szukam pracy w marketingu i tu powstaje pytanie - gdzie najlepiej szukać pierwszej pracy, w agencji marketingowej czy w korporacji? Gdzie według Was można zdobyć większą wiedzę merytoryczną oraz która pozycja w CV da mi większe możliwości w późniejszym rozwoju? Załóżmy, że spędzę rok w agencji marketingowej, teoretycznie mam możliwość późniejszej pracy zarówno w innych agencjach jak i korporacjach. Co w przypadku jeśli spędzę rok w korpo, czy według Was takie doświadczenie również otworzy mi drogę do pracy w agencjach?

Proszę o pomoc bardziej doświadczonych, bo niestety nie mam się kogo poradzić. Mam nadzieję, że nie trafiłam w złe miejsce z tematem, jeśli tak, to z góry przepraszam.

lenaiwanowicz 
Użytkownik

Wysłany: Czw Kwi 30, 2015 9:59 am   

jak już zaczniesz szukać to podejrzewam że przestaniesz się zastanawiać nad tą różnicą - mimo wszystko nie tak łatwo znaleźć pracę w marketingu w Poznaniu - sama próbowałam i w końcu wysyłałam CV po prostu wszędzie!
Ale w sumie to też zależy od tego jakie w tej chwili masz doświadczenia i czy jesteś dobra w rozmowach kwalifikacyjnych (ja chyba byłam niezbyt dobra :P )

Poza tym moim zdaniem każde doświadczenie jest dobre, ale chyba osobiście wolałabym jednak agencje niż korpo :)

monian
Użytkownik

Wysłany: Sro Lip 15, 2015 11:09 am   

W sumie to zależy od tego jaką wolisz atmosferę w pracy. Agencje zazwyczaj są mniejsze, wszyscy się znają i panuje bardziej rodzinna atomsfera. Korporacja jest "bezosobowa", no i spotkasz tam przede wszystkim wielkie ciśnienie na wyniki.