Forum o marketingu :: Szukam stażu

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Personel, zasoby ludzkie, HR » Rekrutacje i poszukiwanie współpracowników » Szukam stażu

Szukam stażu
Autor Wiadomość

gringoo 
Użytkownik

Wysłany: Wto Kwi 16, 2013 4:03 pm   Szukam stażu

Jestem studentem IV roku Dziennikarstwa na Uniwersytecie Wrocławskim. Poszukuje stażu związanego z moimi studiami najlepiej we Wrocławiu. Jeśli nie we Wrocław, to warunkiem koniecznym jest płatny staż.

it-spleen 
Użytkownik
it-spleen

Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 11:53 am   

A gdzie już szukałeś?

szafy meble kuchenne pruszków warszawa

gringoo 
Użytkownik

Wysłany: Pon Kwi 22, 2013 9:49 am   

Narazie głównie przez biuro karier na uniwerku. Wysłałem też kilka maili do firm, ale za bardzo nie chce im się odpisywać.

it-spleen 
Użytkownik
it-spleen

Wysłany: Pon Kwi 22, 2013 8:48 pm   

A Allegro?

gringoo 
Użytkownik

Wysłany: Sro Kwi 24, 2013 12:01 am   

Allegro nie mieści się czasem w Poznaniu? Czy mają jakieś filie we Wrocławiu? :)

it-spleen 
Użytkownik
it-spleen

Wysłany: Sro Kwi 24, 2013 12:41 pm   

A to sorki, nie doczytałem. Hmm, Poznań nie wiele znam, więc sorki, ale nie pomogę. Powodzenia w szukaniu. Jak znajdziesz, daj znać, gdzie, co i jak :)

kryspina
Użytkownik

Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 2:42 pm   

przecież allegro organizuj staże w 4 możliwościach w tym jest też Wrocław, wiem bo sama będę składać swoje podanie tylko na razie myślę nad zadaniem do wyknania

gringoo 
Użytkownik

Wysłany: Sro Maj 01, 2013 12:55 pm   

A no to super, to w takim razie bardzo by mi to pasowało. :D Co trzeba dokładnie umieć, aby się do nich dostać kryspina?

kryspina
Użytkownik

Wysłany: Sro Maj 01, 2013 11:42 pm   

umieć? nie wiem czy dobrze cię zrozumiałam
musisz być studentem albo absolwentem ale do 26 roku życia musisz wyrazić chęć:D rozwiązać zadanie i przebić się przez ogrom konkurencji. podanie do 12 maja

gringoo 
Użytkownik