Forum o marketingu :: Jak promować markę w sieci?
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Produkt » Branding » Jak promować markę w sieci?

Jak promować markę w sieci?
Autor Wiadomość

Timenot
Użytkownik

Dołączył: 19 Paź 2014
Posty: 119
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon Wrz 12, 2016 2:24 pm   Wiarygodność

Marketing w Sieci jest w w dzisiejszych czasach czymś obowiązkowym jesli chce się zaistnieć. Padło tutaj wiele dobrych pomysłów. Ale wydaje mi się, że nie do końca zostały podkreślone elementy budujące wiarygodność naszej marki. A przecież przy dzisiejszej nieufności konsumenta/partnera biznesowego to konieczność. Jedną z form budowania wiarygodności mojej firmy są prestiżowe certyfikaty, w które inwestujemy. Zaufanie i wiarygodnosć super wzbudza ogólnopolskie wyróżnienie Uczciwy Przedsiębiorca, tutaj są szczegóły: http://www.uczciwyprzedsiebiorca.pl/. Roczna inwestycja, a poprzez różne narzędzia, np. profesjonalną wizytówkę w internecie, pakiet marketingowy odwołujący się do certyfiaktu, podnoszą naszej firmie prestiż i możemy się legitymować, że jestesmy Uczciwym Przedsiębiorcą. Dobrze brzmi i wygląda, prawda?
   
 
 

Kamil_De 
Użytkownik

Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 6
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw Paź 27, 2016 11:00 am   

Polecam książkę Pawła Tkaczyka "Zakamarki marki" - bardzo dobra pozycja na temat brandingu, która na pewno przyda się każdemu, kto planuje promocję swojej marki.
   
 
 

W-Marketing 
Użytkownik
Wirtualny-Marketing

Dołączyła: 23 Lis 2011
Posty: 16
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw Paź 27, 2016 4:10 pm   

Również polecam "Zakamarki marki" oraz "Praktyka brandingu". Bardzo ciekawe pozycje.
   
 
 

mystik 
Użytkownik


Wiek: 33
Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 7
Skąd: Gdynia

Wysłany: Pią Lis 04, 2016 8:14 pm   

Promowanie marki w sieci powinno opierać się przede wszystkim na wiarygodności, czyli wszelkie dowody na to, że możemy legalnie coś sprzedawać, doradzać, świadczyć itd. będzie zawsze dobrze widziane i to już będzie pierwszy znak, że nie jesteśmy oszustami. Dobrze jest to umieszczać na swoich stronach czy blogach, byle nie psuło wyglądu strony.
Ponadto warto angażować się w akcje społeczne, wspierać kampanie powiązane tematycznie z naszą działalnością, napędzać inicjatywy, zachęcać klientów bądź obserwatorów do wspólnych konkursów, zabaw itd. Jeżeli ludzie zobaczą, że zależy nam na kontakcie z odbiorcą, a przy tym na rozwoju biznesu, chętnie zostaną z nami na dłużej.
   
 
 

Alerid
Użytkownik

Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 83
Skąd: Gdańsk

Wysłany: Pon Lis 07, 2016 10:45 am   

A ktoś z Was korzysta z płatnych reklam od Google? Jeśli nie to polecam poczytać na temat reklam Shopping Ads, bo niedawno przeczytałam w tym artykule http://feedink.com/pl/sho...-images-search/ , że Google na rynku amerykańskim wprowadził znaczne zmiany w tego typu reklamach tj. wyświetlane sa teraz na urządzeniach mobilnych w zakładce grafika. Kto wie może niedługo zostanie to również wprowadzone w Polsce i może wzrośnie udział tych reklam w zyskach.
   
 
 

katastrofa
Użytkownik

Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 168
Skąd: polska

Wysłany: Sro Lis 16, 2016 2:02 pm   

No tak, teraz każda istniejąca firma powinna mieć str, fb i inne portale społecznościowe.
   
 
 

ola234 
Użytkownik

Dołączył: 29 Wrz 2016
Posty: 129
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sro Lis 30, 2016 12:53 am   

Nie wszystko da się z robić w sieci. Produkt musi mieć tez dobre opakowanie i etykiety kolorowe.
   
 
 

DG26 
Użytkownik

Dołączyła: 20 Sty 2017
Posty: 5
Skąd: się biorą dzieci?

Wysłany: Pią Sty 20, 2017 8:27 pm   

Ja uważam, że najlepsze rozwiązanie to zainwestować w firmę SEO/SEM. To chyba przynosi najbardziej wymierne efekt. Ta firma jest podoba dobra http://foxstrategy.pl/. Kolega kiedyś z nimi współpracował i bardzo sobie chwalił. Podobno Team składa się z kobiet ale bardzo konkretnych. Co na pewno uważał za duży plus:) Jak to facet:)
   
 
 

tylkosukces 
Użytkownik
tylkosukces.pl


Dołączył: 21 Sty 2017
Posty: 17
Skąd: z internetu

Wysłany: Sob Sty 21, 2017 11:23 am   

Aby wypromować swoją markę w sieci, ludzie muszą postrzegać Cię jako eksperta.
Żeby stać się ekspertem w jakiejś dziedzinie powinieneś na naukę poświęcić 10 000 godzin.
Jasne, nie masz tyle czasu żeby siedzieć i cały czas tylko uczyć się o swojej marce, dlatego polecam Ci połączenie bloga ze swoim kanałem na YouTube i mediami społecznościowymi.

Skoro tworzysz swoją markę to dlaczego ludzie nie mają się o tym dowiedzieć?
Pokazuj tym ludziom co robisz, dawaj im darmową wartość, którą będą mogli wykorzystać, a będziesz lubiany. Jeśli zastanawiasz się czy to ma sens to pomyśl czy Ty sam wolisz kupować od ludzi, których lubisz czy całkiem nieznanych? Oczywiście, że od tych których lubisz bo im ufasz i jeśli masz ten sam produkt u dwóch różnych osób to zawsze wybierzesz tą którą lubisz.

Ja oprócz tego co napisałem zajmuję się też zbieraniem maili od moich potencjalnych klientów. Pomyśl, połowa osób, któa trafia na Twoją stronę, pewnie już nigdy na nią nie wróci, albo nie wrócą zbyt prędko. Jeśli uda Ci się zdobyć email od takich osób to możesz zachęcać ich do powrotu i wyrobić im nawyk żeby do Ciebie wracali. Tylko dlatego, że zbierasz te adresy mailowe możesz sobie zapewnić stałych bywalców na stronie i po podaniu odpowiedniej wartości zaproponować im swój produkt czy usługę :)
_________________
Dowiedz się więcej - http://tylkosukces.pl/

Mój blog - http://tylkosukces.pl/blog/

Mój kanał na YouTube - https://goo.gl/3RkZWz
   
 
 

bartek.dusza 
Użytkownik
Doodle Wolf

Wiek: 24
Dołączył: 09 Lut 2017
Posty: 12
Skąd: Gliwice

Wysłany: Czw Lut 09, 2017 3:02 pm   

Ze swojej strony, wszystkim, którzy zastanawiają się nad promowaniem i rozwijaniem swojej marki, polecam video. Dlaczego? W dzisiejszych czasach ludzie mają coraz mniej czasu: są zabiegani i zajęci, dlatego zdecydowanie łatwiej jest do nich dotrzeć poprzez video, niż tekst.

Inna sprawa to również fakt, że video jest lepiej przyswajalna. Jeżeli ktoś do nas mówi, pokazuje nam coś, to zdecydowanie łatwiej to do nas trafia, aniżeli gdybyśmy mieli coś czytać i uwaga byłaby rozproszona.

No, a to, co dla mnie najważniejsze - video daje większe poczucie autentyczności. Uwierzcie, że ludzie w swoim życiu już wiele razy się "przejechali", dlatego nie chcą czytać po raz kolejny cudownych obietnic. Wolą, jeżeli ktoś obieca im to - i będą to widzieć.

Wszystko to pozytywnie wpływa na naszą markę, sprawiając, że jest ona ludzka i prawdziwa. Kluczem są emocje.

Szerzej temat video, jego zastosowania w firmie i sposób rozwijania swojej marki, poruszałem na naszym blogu:

http://doodlewolf.pl/blog...a-twojej-firmy/
_________________
Dzielimy się naszą wiedzą po to, aby Ci pomóc w rozwoju Twojego biznesu (i nie tylko):
http://doodlewolf.pl/blog
   
 
 

rebeeka091 
Użytkownik

Wiek: 26
Dołączyła: 22 Sie 2016
Posty: 22
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sro Lut 22, 2017 3:41 pm   

Sposobów promocji marki w sieci jest wiele, w zależności od grupy docelowej firmy skuteczność poszczególnych form promocji będzie różna - np. jeśli oferta skierowana jest do młodszych osób, to dobrym pomysłem będzie reklama w social media, jeśli do kobiet, to także na tematycznych blogach. Większość firm wybiera reklamę graficzną, ale w wielu przypadkach lepiej sprawdzi się reklama wideo, nie może być jednak długa, ani natarczywa, powinna być ciekawa i oryginalna - odpowiednich fachowców do nakręcenia takiego filmu promocyjnego znajdziecie na http://www.besteyestudio.pl mają tam odpowiedni sprzęt i oprogramowanie.
   
 
 

kiziamizia 
Użytkownik

Dołączyła: 24 Lut 2017
Posty: 3
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią Lut 24, 2017 11:24 am   

Mi ostatnio znajomy podrzucił kontakt do firmy AdWords Group. Szukałam kogoś, kto zajmie się remarketing statyczny . Wiem z autopsji, że sprzyja on budowaniu pozytywnego wizerunku sklepu w świadomości klienta oraz ma ogromny zasięg. Korzystaliście z takich form reklamy biznesu ?
   
 
 

fontoman 
Użytkownik

Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 21
Skąd: polska

Wysłany: Pią Lut 24, 2017 2:45 pm   

promować markę w sieci możesz na wiele sposób, ale podpowiedź twojego kolegi jest całkiem trafna. chociaż nie wiem czy raczej nie zostałbym przy tradycyjnych metodach.
   
 
 

Renata_ 
Użytkownik

Dołączyła: 13 Gru 2016
Posty: 4
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon Lut 27, 2017 1:31 pm   

Hej,
widzę, że sporo osób poleca Pawła Tkaczyka - ja bardzo polecam jego bloga i zapisanie się na jego newsletter - jest świetnie zrobiony! Z tego co kojarzę będzie na konferencji pod koniec marca w Warszawie i będzie opowiadał właśnie za co sprzedaje klient swojego maila http://mailmyday.pl
Myślę, że dobry newsletter (tak jak robi to Pawel Tkaczyk) to jedno z bardziej skutecznych narzędzi jak się wypromować w sieci.
   
 
 

Keyti
Użytkownik

Dołączył: 01 Mar 2017
Posty: 18
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Sro Mar 01, 2017 11:40 am   

Blog Pawła Tkaczyka - jak najbardziej! Poza tym fb - czy to posty sponsorowane czy sam ciekawy content na fan page'u.
Adwordsy też fajnie mogą pomóc w rozreklamowaniu marki ;) Można też zainwestować we współprace z agencją PR.
_________________
Pozycjonowanie marki?
To nie takie trudne! Czytaj więcej...
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing