Jestem studentem III roku Szkoły Głównej Handlowej Metod Ilościowych w Ekonomii i Systemów Informacyjnych.
Na potrzebę pisania pracy licencjackiej przeprowadzam krótką ankietę na temat popularności i skuteczności gadżetów reklamowych.
Ankietę można znaleźć pod tym adresem: ankieta
Nie ukrywam, że będę bardzo wdzięczy za Państwa pomoc. Każda wypełniona ankieta przybliży mnie o krok do zdobycia tytułu licencjata.
Wysłany: Czw Sty 26, 2012 1:53 am Również wypełniłem ankietę, ale ..
Tym "ale" jest o , o czym kolega wcześniej wspomniał, czyli spam. Teoretycznie w tym przypadku mało inwazyjny, ale wszystko zależy na jakie forum trafisz. Na niektórych forach tak restrykcyjnie podchodzą do tego typu wpisów, ze od razu moderator, by to wywalił.
Rada na przyszłość: żeby "przemycić" prośbę o ankietę spróbuj najpierw skonstruować jakiegoś posta, który byłby wartościowy dla pozostałych użytkowników. Podłącz się do jakiejś dyskusji. Pokaż, że zależy ci nie tylko na wypełnieniu twojej ankiety, Wtedy - zobaczysz, że wypełni ja ( ankietę) o wiele więcej osób, A Ty będziesz miał dodatkową korzyść, bo zadomowisz się - ja jak to mówię - na danym forum.
Taki prosty rachunek - dwa warianty:
1) Jesteś stałym użytkownikiem powiedzmy dwóch forów związanych z Twoją profesją, np. marketingowych i w momencie takiej prośby jak ta Twoja - otrzymujesz w odpowiedzi z dwóch forów kilkadziesiąt wypełnionych ankiet , od ludzi którzy Cię znają.
2) Chodzisz po różnych forach, i tylko się rejestrujesz, żeby napisać 1 posta z prośbą o wypełnienie ankiety - na pięciu forach tych łagodniejszych uzyskujesz w sumie powiedzmy 10 ankiet , na 20 innych forach zostajesz zbanowany - a przynajmniej Twój post trafia do kosza.
Co wybierasz?
Wysłany: Czw Sty 26, 2012 10:31 am
Potwierdzam i zgadzam się w pełni.
Ja nawet bym wypełnił tą ankietę, gdyby to był jego pierwszy wpis, ale jedyny na ten temat. A nie wchodzę na forum i w 4 różnych tematach ten sam, identyczny wpis.