Znacie system weBBell? Znalazłem coś takiego w sieci, ale nie mam z kim o tym pogadać. System rozpoznaje wejścia na serwis. Czyli z każdych odwiedzin można wyciągnąć takie informacje jak na screenie. Czy macie doświadczenie w przypadku tego narzędzia? Chodzi mi głównie o poziom konwersji przy jego użyciu.
Mamy go u siebie. To nie jest tak, że z każdych odwiedzin wyciągniesz takie szczegóły. Wiele zależy od źródła ruchu, ale faktycznie tak dokładne informacje system może ci wyrzucić. My robimy tak, że kiedy mamy rozpoznane odwiedziny to po chwili dzwonimy do klienta. Jest zawsze zaskoczony. I to całe dzwonienie pozwala wygenerować naprawdę bardzo dobrą konwersję. Zazwyczaj klienci są pozytywnie zaskoczeni, skąd wiedzieliśmy, że oni oglądali nasz produkt.
A ile was to miesięcznie kosztuje? Właśnie miałem podobny pomysł na to. Dzwonisz zaraz po wyciągnięciu danych do klienta, czy czekasz z tym jakoś dłużej? Wydaje mi się, że telefon wykonany jak najszybciej powinien być najskuteczniejszy...
Przecież stawkę masz podaną na stronie, jest cennik przy opisie programu. Stała miesięczna opłata + koszt zależy od wskaźnika rozpoznań. Łatwo przeliczyć. Zależy tam jak wiele odwiedzin macie dziennie.
Tak, wiem że cennik jest tutaj - https://bms.krakow.pl/webbell/cennik/
Myślałem, że podasz poziom rozpoznań, ale spoko, wystarczy mi to info jakie mam.
Przetestujemy to samodzielnie i na tej podstawie ocenimy jakość działania.
To dla ciebie bez znaczenia. I tak poziom rozpoznań będzie różny w zależności od ruchu. weBBell masz przez miesiąc za darmo - można sprawdzić jak to działa, jaki problem? Po tym okresie testowym będziecie mogli ocenić, czy faktycznie wam się to opłaca, ale jeśli macie jakiś ruch, to przy tych kosztach weBBell raczej nie może być nieopłacalny.
W sumie masz rację. Za kilka tygodni opiszę wam jakość działania i to jakie mieliśmy efekty programu. Na razie mamy tylko pozytywne nastawienie, spodziewam się zmian in plus, ale w jakiej skali to zobaczymy. Po prostu liczymy na zdecydowaną poprawę konwersji z ruchu.
Moim zdaniem raczej nie ma takiej opcji, abyście na tym nie wyszli, chociaż zależy jeszcze o jakich usługach/produkach mówimy.
Tak naprawdę niewielkim zamówieniem można pokryć pełne koszty skorzystania z usługi. Mylę się?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum