Forum o marketingu :: Zadanko - interpretacja, wielki problem :/
 

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Forum o marketingu Strona Główna » Analiza marketingowa i strategiczna » Badania rynku » Zadanko - interpretacja, wielki problem :/

Zadanko - interpretacja, wielki problem :/
Autor Wiadomość

maciej0227
Użytkownik

Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 1
Skąd: Poznań

Wysłany: Nie Maj 24, 2015 9:07 pm   Zadanko - interpretacja, wielki problem :/

Witam, mam taki problem, nie ogarniam w ogóle Efektywności marketingu (przedmiot na studiach).

Zinterpretuj wskaźniki :

1. Udział wartościowy marki X w rynku wynosi 25% a jej wskaźnik penetracji 50 %
2. (dotyczy pierwszego) przy założeniu że indeks intensywności zakupu wynosi 1. Jaki jest udział marki X w portfelu zakupów. Co oznacza ten wskaźnik ?

3. Zinterpretuj wskaźniki
a) dystrybucja ważona marki wynosi 60 %
b) zakupy numeryczne marki Z wynoszą 50 %
c) Indeks rozwoju marki T wynosi 125 %

Żałuję, że mam taki przedmiot nie ogarniam tego, proszę o pomoc :roll:
   
 
 

addrun
Użytkownik

Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 410
Skąd: Katowice

Wysłany: Nie Cze 14, 2015 1:30 pm   

też nic z tego nie rozumiem
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
agencja interaktywna Ententa | Uwolnij Swoja Firmę| FUMP - tani i skuteczny e-mailing